video kaart niet goed genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
HOi ik wil het spel roller coaster 3 spelen en ik keek op http://www.systemrequirementslab.com/
Daar staat dat ik het niet kan spelen.Alles was goed behalve de videokaart.
Dit staat er: Video Card
Minimum: 32 MB Video Card with Hardware T&L (ATI Radeon+/GeForce2 or higher)

You Have: VIA/S3G UniChrome IGP (VIA/S3G UniChrome IGP)

Moet ik om deze game te spelen een andere video kaart kopen?
En wat is er dan mis met die ik nu heb?

Je hebt een onboard video, en die snoept geheugen van je intern geheugen, dat is ten eerste veel langzamer als geheugen op een AGP videokaart, ten tweede is de GPU ook vrij langzaam en heeft niet de specs die een AGP kaart heeft, zeker in dit geval.

Hier vind je alle grafische kaarten, maar dat is ook weer afhankelijk van je huidig systeem, lees, moederbord, geheugen, processer, welke je het best kunt nemen.

Lange Pier zei:
Je hebt een onboard video, en die snoept geheugen van je intern geheugen, dat is ten eerste veel langzamer als geheugen op een AGP videokaart, ten tweede is de GPU ook vrij langzaam en heeft niet de specs die een AGP kaart heeft, zeker in dit geval.

Hier vind je alle grafische kaarten, maar dat is ook weer afhankelijk van je huidig systeem, lees, moederbord, geheugen, processer, welke je het best kunt nemen.

Ik zie veel verschillende kaarten en prijzen.Is er een goedkope kaart bij die ook nog goed is

Als je geen zware games gaat spelen, dan willen de goedkope kaarten ook, maar je moet wel opletten dat er een aktieve koeling op zit, en die hebben de meeste goedkopere kaarten niet, vooral met dit weer.

Loop anders een plaatselijk pc boer binnen, en kijk wat ze voor je hebben, op die site staan natuurlijk de aanbieders qua prijs, oplopend, die prijzen zijn van de internet winkels, die zijn vaak goedkoper dan de pc zaak om de hoek, die hebben hun overhead kosten.

Lange Pier zei:
Als je geen zware games gaat spelen, dan willen de goedkope kaarten ook, maar je moet wel opletten dat er een aktieve koeling op zit, en die hebben de meeste goedkopere kaarten niet, vooral met dit weer.

Loop anders een plaatselijk pc boer binnen, en kijk wat ze voor je hebben, op die site staan natuurlijk de aanbieders qua prijs, oplopend, die prijzen zijn van de internet winkels, die zijn vaak goedkoper dan de pc zaak om de hoek, die hebben hun overhead kosten.

En als ik er bij een pc winkel om vraag,wat moet ik dan allemaal weten en vragen?

Naar een AGP kaart met een aktieve koeling en een redelijke prijs, afhankelijk van je budget.

Lange Pier zei:
Naar een AGP kaart met een aktieve koeling en een redelijke prijs, afhankelijk van je budget.

Ik wil eingelijk zo min mogelijk er voor betalen omdat ik meer een console gamer ben en de kaart dus niet zoveel gebruik.
Wat is het minimum bedrag waarmee ik nog wel een btje goed games zoals roller coaster 3 mee kan spelen?

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan