Video kaart nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ernie en Bert

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2005
Berichten
21
Ik heb een spel, deze heb ik geinstalleerd.
Maar nu doet het spel niet omdat ik geen videokaart heb.

Is er iets een driver of zo die ik kan installeren, waarna het spel wel doet. Heb namelijk geen zin om een videokaart te kopen.

Of moet ik gewoon een kaart kopen, welke is aan te raden voor weinig!:(
 
je moet egt wel wat informatie geven hoor!!! welk spel is het?? en nee met een driver te downloadne zal het je niet lukken(tenzij je natuurlijk wel een videokaart hebt zitte die goed genoeg is)
 
Het spel is Return to Castle Wolfstein (een gouwe ouwe, maar had deze nog niet.).

Ik heb win XP prof.

Heb ff gekeken bij adapter, er staat:
NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

32 mb geheugen

Maar toen ik het spel geinstalleerd had kreeg ik een melding dat er geen videokaart aanwezig was.
 
Laatst bewerkt:
En als je een ander spel speelt doet alles het dan goed?
Kijk eens in Rmuisknop>deze computer>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer>kijk of daar een geel tekentje ergens staat.
 
Nee niets zien staan. Geen geel iets in ieder geval.

Wel stond hetgeen wat ik in het vorige bericht had neer gezet over die GeForce MX400 onder beeldschermadapters.

Zal denk ik een moeten kopen. Kijk wel ff rond in de electrowinkels wil er niet zoveel voor betalen, speel namelijk niet zoveel spellen.
 
Volgens mij moet je voor RTCW ook nog OpenGL geinstalleerd hebben. Weet het niet zeker, is al heel lang dat ik hem gespeeld heb.
 
Ik koop wel een videokaart.
Bedankt voor de tips jongens het was zeer handig en nu weet ik ook steeds meer over mijn pc:thumb:
 
wrom probeer je niet eerst eens met de drivers:confused: kdenk dat het dan wel zou moeten werken(heb ik ook nog meegemaakt)
 
een GeForce 2??? wtf hoezo jaren 90:D haha grapje maar als je er niet veel achter zit is het wel noremale video kaart ik heb rtcw ook (jazeker) en ja je moet openGL hebben en ik denk dat je btr 1 GeForce 5 kunt kopen ofso is miss. wel royaaaaal.. maar je hebt er wat aan ik heb een GeForce FX 5500 en die loopt met RTCW prachtig..:) maarja in bf 2 ook:confused:

koop gewoon 1 gemiddelde video kaart en WEL naar(als je nog een geforce gaat kopen) http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp voor je drivers .

ciao0 Egbert:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan