Video Kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

STE3FY Style

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
hallo
Ik heb een SiS mirage 3 graphics (SiS672 Series) Video kaart.
Maar mijn leverancier zij dat ik hem kon upgraden, dus ik had het via de site van sis een upgrade gedownload en geinstalleerd maar na opnieuw opstarten was me scherm heel raar. (ik voeg nog een screen shotje toe)
Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt.

Om te beginnen het screenshotje bijvoegen dan weten we wát er hoe / raar uitziet. Maak een screendump, plak 'm in Paint (opslaan als .jpg), Powerpoint of Word en zorg dat íe niet groter is dan 100 Kb.

Laatst bewerkt:
Ik zij tog dat ik hem nog even moest maken.
Maar hier is mijn screen shotje dan!!

screenshot.jpg

Boven in de balk zie je rechts de knoppen niet en je ziet mijn google desktop bar erdoorheen.
Links zie je de title van het venster de ene keer wel, half of helemaal niet.
Bij mij rocketdock zie je dat de achtergrond niet goed is.
En bij buttens maakt niet uit wat voor nu zie je het alleen bij annuleren.
En van msn zie je die pop-up schermpjes ook heel vaag.

Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.

:EDIT: Dat transpiranten in mijn balken hoort.

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat de update idd. niet gelukt is. Als je naar apparaatbeheer gaat en vervolgens naar de videoadapter (rechtse klik, dan eigenschappen, dan stuurprogramma) daar kun je kiezen voor het 'weer gaan gebruiken van het vorige stuurprogramma'. Het lijkt mij raadzaam dat eerst te doen.

Vervolgens zou ik graag weten wélke driver je precies waarvandaan hebt gedownload. De driver die nu dus niet goed werkt.

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat de update idd. niet gelukt is. Als je naar apparaatbeheer gaat en vervolgens naar de videoadapter (rechtse klik, dan eigenschappen, dan stuurprogramma) daar kun je kiezen voor het 'weer gaan gebruiken van het vorige stuurprogramma'. Het lijkt mij raadzaam dat eerst te doen.

Vervolgens zou ik graag weten wélke driver je precies waarvandaan hebt gedownload. De driver die nu dus niet goed werkt.

ok maar als ik het vorige stuur programma wil gaan gebruiken zegt hij dat er geen back up is.

en ik heb het volgende gedownload:
http://www.sis.com/download/agreement.php?url=/download/
dan i agree
windows xp --> IGP Graphics Drivers --> SiS66x/SiS76x/ & SiS67x en dan de bovenste

Het lijkt de goede driver. Als de fabrikant één van de 'grote' jongens is (HP - Dell - Acer of zo) ga dan eens naar de website van de fabrikant, selecteer je pc en download van die fabrikant website eens de driver.

Laatst bewerkt:
Het lijkt de goede driver. Als de fabrikant één van de 'grote' jongens is (HP - Dell - Acer of zo) ga dan eens naar de website van de fabrikant, selecteer je pc en download van die fabrikant website eens de driver.

nee het is van xxodd k weet niet of je het kent maar ik ga een die driver er onder downloaden misschien is die beter ik laat het morgen horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan