video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

de peut

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
hoi ik heb een vraag. ik wil van mijn pc films kijken op de tv. ik heb een video kaart merk vidia geforce 8100 force 720 a nu is mijn vraag moet ik nog een video kaart er in zetten?? zoo ja wat voor een. ik wacht het ff af . mvg jaap:(

om films te kijken kun je prima deze videokaart gebruiken, alleen moet deze wel over een S-VIDEO aansluiting beschikken,
(tenzij je tv monitor aansluitingen heeft)

groeten

videokaart

hoi ik hebgeen s video op de kaart zitten.maar wel op mijn tv. ook dmi .hoe ga ik nu te werk? mvg jaap:mad:

als er wel een S-VIDEO aansluiting op de tv zit, zou ik zeggen klein kaartje erbij in te steken,
die ook S-VIDEO ondersteund...

bijvoorbeeld de GigaByte GV-NX84S512HP, voor maar 35 euro ,

let wel even op of je moederbord PCIe ondersteund...

Groetjes Remco:thumb:

videokaart

hoi daar ben ik weer. ik heb mij er ff goed in verdiept. op mijn pc zit een blauwe ingang en op mijn tv. ik dacht een vga kabel heb het spul aan gesloten maar nog geen 2 beelden op mijn pc. wat moet ik nog meer doen om films te kijken van af de pc naar de tv?? ik dacht van daag al te kijken . heb al films op de pc staan. ik wacht het ff af. of moet ik nog wat dounl . :(

hoi. is op gelost . ik heb een netwerk meddia tank gekocht. dat is veel makkelijker met hdmi kabel . en hd schijf. nog bedankt voor alle inf mvg jaap:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan