Opgelost Video mp4 op W11 niet zichtbaar

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Een video/film mp4 is in W10-verkenner zichtbaar in de map maar ontbreekt in de W11-verkenner in die map (twee verschillende pc's). De video/data staat op een externe schijf.

Hoe kan dat en wat is de oplossing?

Zie je de bovenliggende map wel, en andere documenten in die map?

Bovenliggende map is zichtbaar en alle andere mp4 en overige bestanden in de map ook. Kan het met 'codecs' te maken hebben?

Een codec heeft te maken met afspelen, niet met het zichtbaar zijn in de verkenner. Ik vermoed dat je een filterinstelling hebt aanstaan. Of misschien iets met synchroniseren (OneDrive?) wat niet nog gebeurd is?

Of het is het bekende PEBCAK-probleem waarbij je staat te koekeloeren in de verkeerde map.

Ik heb de K-lite codec-pack geüpdatet en heeft niet geholpen. OneDrive heb/gebruik ik niet. Filterinstelling waar?
Twee pc's hebben dezelfde productbeveiliging.

Of het is het bekende PEBCAK-probleem waarbij je staat te koekeloeren in de verkeerde map.
Ja, als het probleem te lastig/moeilijk is, dan kun je dat altijd roepen. Ik heb liever oplossingen.

edit
Mijn excuses aan Aar. Je had gelijk. Ik zat fout. Ik verwisselde de schijven waar de bestanden werkelijk op stonden en dus niet op een externe maar op een interne namelijk de d, op beide pc's aanwezig, maar de bestanden waren op W11-pc nog niet bijgewerkt. Nogmaals sorry.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Aar
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan