video naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

henksm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
ik heb een camera met dvc cassete ( zo'n klein bandje))
nu wil ik dat graag op dvd branden ik hoef niet te bewerken zou wel leuk zijn maar niet echt noodzakelijk. ik heb 60 gb over op mijn computer maar wat heb ik daarvoor nodig graag niet te duur dus geen kaart van 500 € dat heb ik niet..

groetjes henk

Een kaart kost geen € 500 Als je van pinnacle een kaart koopt kost deze ca 50 a 60 euro en daar kan je zo je camera op aansluiten. wat voor camera is het. Dig.of analoog. ?

hoi

het is een gewone analoge camera een fuji ik heb geprobeerd op op die site te komen maar volgens mij heb ik het verkeerde adres www.pinnacle.com. en moet ik daar een hele snelle computer voor hebben ?

www.pinnaclesys.com
Snel, wat is snel. Het duurt wel even voor een PC het allemaal berekend en omgerekend heeft.
Een capture kaart van Pinnacle DC10 zou perfect voor je zijn. Kan je zo je Fuji op aansluiten, althans het beeld, geel tulpje. Dan je geluid aan je geluidskaart hangen en opnemen maar. als je het niet perse hoeft te bewerken, bespaar jhe jezelf geld, want dat gaat prima met Windows Movie Maker. Ervan uitgaande dat je XP hebt.
Wanneer alles op de schijf staat en hij(PC)er een filmpje van gaat maken, stel een filmpje van een uur, kan jij rustig naar bed gaan en is het de volgende ochtend klaar.

Succes,
Fonz :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan