video naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bv bas bv

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
ik vil een video (op kasette) im mn pc zette
ik heb een kabel met skart aan de ene kant
en s video en geluid stekkertjes aan de andere kant
hoe stop ik de video in mn pc

Laatst bewerkt:
Moet je wel een videokaart hebben met een "capture" mogelijkheid, oftewel een video-ingang.... anders werkt het niet.... Heb je die dan moet je gewoon de stekkertjes in de juiste gaten stoppen [video-in en geluid-in] en dan de opname starten met bijvoorbeeld Windows Moviemaker.....

wat hout dit in:

"De enige manier om je Windows problemen echt op te lossen, is het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2 "

Je video is analoog, ja... maar een video kaart met "capture"mogelijkheid [dus video-in] maakt van dit videosignaal een digitaal signaal waardoor je het op een DVD kunt knallen...

Dat van die 9,8 meter per seconde kwadraat houdt in dat als je je computer uit het raam dondert gaat ie elke seconde 9,8 meter per seconde [oftewel 35 km/uur sneller vallen]... tegen de tijd dat die op de grond uiteen spat zijn ook meteen je Windows problemen over......

Heb je ook Windows Moviemaker?
Dan kies je daar "vastleggen van video apparaat" en dan opent een scherm waarin je je videokaart kunt kiezen......

heb ik maar et is s video dus anoloog en geen plug en play herkent hem dos niet

Je videokaart... die is niet analoog [behalve de ingang en de a/d converter], die is hardstikke digitaal... Heb je de drivers voor die kaart?

Is dat videocassette ding gewoon een videorecorder? En wil je die IN je PC zetten? Of wil je de inhoud van die cassette [de film dus] op je PC zetten...? Ik kreeg ineens het gevoel dat we een beetje langs elkaar heen aan het kletsen waren, dus ik vraag het maar even........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan