Video naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackine

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Hoi ik wil videobanden overzetten naar mijn pc
Maar ik krijg de melding dat hij de USB 2.0 Video Cature Controller mist
Kan iemand daar aan helpen
Met vriendelijke groeten
Jack de Smit

Met elke video capture card moet dit kunnen, ofwel kaarten waarmee je ook tv kunt kijken op je computer. Hiervan zijn ook wel usb varianten dacht ik inderdaad ja, maar let vooral ook op de aansluitingen die zowel je videorecorder als de carpture card hebben.

Voorbeeldjes zijn in ieder geval:
voorbeeld 1
voorbeeld 2

Heb zelf geen ervaring met deze producten zelf, maar zoiets is in ieder geval wat je zoekt.

De kabels heb ik wel maar hij vraagt dan naar USB 2.0 Video Capture Controller als het aan sluit

Ik denk dat je bedoeld dat je het apparaatje hebt maar dat Windows zegt dat die de driver niet kan vinden. Vergelijk dan de versie van Windows met de systeemvereisten van het apparaat. Zoek op de site van de fabrikant naar een betere driver of voer het setup programma uit in comptabiliteitsmodus (rechts klikken op het programma). Anders maar proberen op een computer die wel een geschikte Windows versie heeft.

Sorry dat ik zo '' inbreek '' in je topic, maar ik heb echt een driver.exe nodig van het Ion Video2PC cdtje..
Heb jij dat cdtje, en kan jij misschien het driver.exe uploaden op bijvoorbeeld Mediafire??
Dat zou echt te gek zijn!!

p.s. Ion biedt namelijk geen goede ondersteuning voor de drivers van Video2PC..
Het installeren van de driver van de site lukt helaas niet..

De video capture controller zit ook in het Ion Video2PC pakket, dat in 2012 bij Blokker verkocht werd.
Het werkt uitstekend, de eerste videobanden zijn al hiermee overgezet.
Scart naar RCA verloop in de videorec., bijgeleverde Software starten en gaan met die banaan. Vooral Power Director werkt heel goed.

Met deze toevoegingen van bmwpiet, gaat er nu een slotje op het topic. Deze is immers uit Feb 2012 en dus niet aktueel meer.

@Bmwpiet: Topics ouder dan 3 maanden mogen met rust gelaten worden.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan