Video op dvd

• Onderwerp starter Onderwerp starter hmk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hmk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2005
HULP NODIG!

Ik wil graag mijn videobanden en die van vrienden overzetten op dvd.
De recorder is aangesloten op de pc. Ik kan banden bekijken. De computer kan ze ook inlezen, maar het lukt me vervolgens niet om films (beeld én geluid) goed op dvd te krijgen.
Ik gebruik het programma Magix.

Wie kan mij de juiste instructies geven of wie heeft een tip voor een ander (handig en niet zo duur) programma dat (wel) goed werkt?

HEEL graag uw/jouw reactie!!

Ik heb es voor je zitten sneupen, ik kwam dit tegen: http://www.computerboek.nl/boekeninfo.asp?CODE=cngrnrbbqrihr&RefererID=NHP_int

Spotgoedkoop, nederlandstalig, maar wel gebruikmakend van Shareware ....

Lijkt dit je wat?

Op zich wel, alleen ben ik niet zo "shareware-achtig". Maar ik heb al even op Mpl gekeken. Ulead Video Studio 7 kost daar ca. 30 euro. Misschien waag ik me daar toch maar een keer aan. Ondertussen probeer ik nog even wat hulp te krijgen bij branden via Magix of Pinacle. Met die programma's zóu het moeten kunnen nl. en die heb ik, dus dat zou het mooiste zijn.
In ieder geval heel hartelijk bedankt voor je -snelle- reactie en hulp. Super! :thumb:

DVD-recorder

Ik heb zelf destijds mijn videobanden omgezet door de videorecorder rechtstreeks te koppelen aan een dvd-recorder. dat werkt perfect. Het is alleen dan moeilijker om te monteren maar voor een 1 op 1 kopie vond ik dit destijds de makkelijkste oplossing. op de ene op play duwen en op de andere op record en voila. dit werkt natuurlijk alleen maar voor de home-movies, andere videobanden zijn meestal beveiligd tegen kopieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan