video op pc kijken geen full screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
elke keer als ik film kijk via me pc, is het scherm niet helemaal gevult ook al zet ik full screen aan. dit is bij een normale dvd speler(die ik weggedaan heb :P) ook zo maar dan heb je de "zoom" knop en dan vult het beeld wel (kwaliteit gaat echter wel iets achteruit!).

nu is mijn vraag 'welk programma heeft zo'n zoom functie' het hoeft niet gratis te zijn ;)

Probeer K-lite codec pack eens. Dan heb je meteen alle codecs en je krijgt windows media player classic (Die vind ik persoonlijk veel simpeler en fijner) en ja daar zit een zoom functie op. Echter heb je dan wel wat beeld verlies bij de buitenste randjes maar daar kun je niet veel tegen doen tenzij je een breedbeeld scherm aanschaft. Hoop dat je hier wat aan hebt :thumb:

Probeer K-lite codec pack eens. Dan heb je meteen alle codecs en je krijgt windows media player classic (Die vind ik persoonlijk veel simpeler en fijner) en ja daar zit een zoom functie op. Echter heb je dan wel wat beeld verlies bij de buitenste randjes maar daar kun je niet veel tegen doen tenzij je een breedbeeld scherm aanschaft. Hoop dat je hier wat aan hebt :thumb:

heb het k-lite full codec pack ;) heb alleen niet de classic gebruikt :confused: maar gewoon windows media player :P en VLC

ik zal het eens proberen ;) want ik heb breedbeel :D

het is de film ;) ook met zoom lukt het niet :P

vond het raar want de rest van de films doen het helemaal goed!
op de dvd krijg ik hetzelfde resultaat

bedankt voor de hulp

PS: met Classic mediaplayer werd het wel iets groter ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan