Video opslaan in MySQL en uitlezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo,

Ik heb gisteren een Youtube videotje gedownload met Youtube downloader (software die ik had geïnstalleerd) en omgezet naar .mp4 en .avi. Ik heb de link ervan in mijn database gezet, maar als ik hem vervolgens uitlees met PHP en wil laten zien op mijn homepage, krijg ik niet het hele filmpje te zien in grootte en breedte.
Ik krijg alleen de middelste 100x300 px, bijv. te zien en de rest zie ik gewoon niet.

Hoe moet ik nu de grootte en breedte van dat filmpje aanpassen? Want ik heb in mijn CSS al width:700px; height:500px; gezet om te kijken of het iets veranderd, maar ik zie geen verschil.
Nu vroeg ik me af of ik dat in de PHP code moest zetten, maar in dat geval is me niet duidelijk hoe ik dat moet doen.

Ook wilde ik graag de start, pauze en stopknop erbij hebben, en de knop voor het volume (net zoals op youtube), maar ook dat weet ik niet hoe dat gaat als ik de video in de database wil opslaan.

Ik heb de link van de youtube video zelf ook al in de database gezet, maar als ik die uitlees, krijg ik wit beeld.
Dus, weet iemand hoe ik op de juiste manier een (gedownloadde) youtube video in mijn database kan zetten en kan uitlezen, met de bijbehorende interface?

Hier is mijn PHP code:
PHP:
<?php
			mysql_connect("localhost", "root", "");
			mysql_select_db("video");
			$id=$_GET['id'];
			$query = "SELECT link FROM video WHERE id='$id'";
			$uitvoer = mysql_query($query);
			$array = mysql_fetch_array($uitvoer);
			echo "<embed src=\"".$array['link']."\">";
?>

De CSS die ik had heb ik weer verwijderd, omdat het niet werkte.
Alvast bedankt voor de hulp! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan