Video probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Punkbuster en online games

Het is een probleem waar heel veel mensen mee te maken hebben.

Vooral Nforce Chpisets in combinatie met ATI videokaarten geven problemen.

Ik heb zelf met dat probleem te maken gehad en enkele tips van andere forums gebruikt.

1: Stel de AGP arparture size zo laag mogelijk (32MB)

2: Disable fastwrites (vrijwel geen snelheidsverlies)

3: Disable GART.

4: type in de console van de game pb_sleep 500 (dat zorgt dat vastlopers langer wegblijven)

5: Soms is SP2 van Windows XP in combinatie met een Athlon 64 CPU ook nog een mogelijkheid.

Het verwijderen van SP2 doet in dat geval wonderen.

Het verwijderen van SP 2 was voor mij de oplossing.

Een standaard oplossing die voor iedereen zou helpen is er eigenlijk nog niet. :confused:

Mvg.

sorry dat ik niet meer heb gereageerd.

maar het is dus als volgt:

het ligt niet aan de spellen ik speelde ze eerst ook zonder problemen.

ik speel ook geen spellen online.

ik heb ook niets overgeclocked . of iig niet waar ik van weet.

er is wel weer iets nieuws. als ik een spel speel zie ik allemaal vage knipperende strepen. heel raar allemaal.

iemand nog een idee?? bvd

ik weet niet of het kan maar dit komt in mij op,, volgens mij is de voeding deels naar de haaien en krijgt zijn video kaart als het nodig is niet genoeg stoom en hangt ie .. weet niet of dat kan.. kan een voeding deels naar de haaien ? en geeft een voeding stoom op maat of altijd in gelijken hoeveel heden (heb niet egt verstand van voedingen) ,

greety hollander

nee mensen, heb de kaart getest op een andere computer en daar deed hij het ook niet.

dus de kaart is naar de kl*t*.

maar gelukkig heb ik garantie dus ik krijg morgen dezelfde of als die niet op voorraad is een betere :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan