Video`s afspelen op Twitter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het loopt niet zoals verwacht en dan meld je dat niet ? ... :shocked:

[video=youtube;OTEyRt7jk48]https://www.youtube.com/watch?v=OTEyRt7jk48[/video]

@ gast0225: zoals reeds aangehaald stopt deze off-topic discussie-in-duscussie hier voor mij. Bedankt voor je reactie, ze is trouwens heel verhelderend. :love:
19.gif

Jazeker. Ik heb wel eens gehad dat sommige Facebook filmpjes niet afspeelden, maar daar stond niks bij over de browser,
maar daar heb ik allang geen last meer van. Nu is het alleen op Twitter.

Misschien kun je eens een berichtje naar de plaatser van een filmpje sturen dat je niet kunt afspelen en wat nadere info vragen over dat filmpje.
Vraag hetzelfde aan de afzender van een filmpje dat je wél af kunt spelen en daarna wordt het mogelijk 't bekende :

"zoek de verschillen".

Als je die weet, dan ben je mogelijk érg dicht bij de oorzaak en een oplossing.

Ik moet er wel bij schrijven dat ik zelf geen gebruik maak van Twitter, ik 'gok' dus een klein beetje dat meer informatie ook meer van het probleem zal laten 'zien'.

Tja, Twitter / Facebook zijn media waarop mensen graag 'iets' willen exposeren en als dat bij iemand (in dit geval bij jou) niet lukt, dan zal mogelijk ook bij hen er alles aan gelegen zijn om dat wel te laten lukken, dan hebben zij weer een 'klant' erbij waaraan zij hun 'ding' kunnen exposeren.

Het probleem lijkt me niet in één enkel filmpje te zitten.

Teresa en > 185 anderen worstelen met hetzelfde probleem: het werkt aangekaart bij Microsoft maar er kwam daar helaas geen werkende oplossing uit de bus. Of en wanneer die er komt ?

Ook ik heb geen werkende oplossing voor dit fenomeen. Er werd echter wel reeds een alternatief aangehaald en da's een andere browser.

Of zou Twitter Support alsnog zelf voor een oplossing kunnen zorgen ?
computer3.gif

Tot nu toe van geen enkele twitteraar antwoord gehad, dus ga ik dit maar eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan