Video smartphone geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

azi10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2023
Berichten
4
Gisteren naar Blink182 geweest in Antwerpen
icon_rock.gif


Heb gisteren enkele filmpjes gemaakt met mijn OppoF11pro.
Nu wil ik de filmpjes bekijken en hebben ze natuurlijk geen geluid.

Al de andere filmpjes op mijn gsm hebben wel geluid, ook diegene die ik op dezelfde dag voor het concert heb genomen.
Wanneer ik nu een filmpje maak, hebben ze wel geluid.
Heb ook nooit iets aan settings of instellingen veranderd.
Spotify, IG en alles andere dingen spelen gewoon geluid.
(Eerste keer dat ik dit voor heb)

Als ik de filmpjes op mijn laptop zet hebben ze ook geen geluid.
Heb ze al naar verschillende formaten proberen converteren, maar heeft geen effect.
Ook al enkele 'repair' programma's geprobeerd, maar dit heeft ook geen enkel effect.

Iemand misschien een idee aan wat dit zou kunnen liggen en hoe ik dit eventueel kan oplossen?

Bij voorbaat dank
00000004.gif
 
Is het niet beter om te kijken of het aan de video ligt of aan je manier van afspelen?
heb je een voorbeeld van een video zonder geluid?
 
Volgens mij ligt het aan de video en niet aan het afspelen.
Want heb al verschillende programma's gebruikt op mijn android en op laptop, en verschillende codecs.
Met wat ik ook afspeel, er is geen geluid.
 
Je zegt dat het eerst wel werkte, daarna niet meer, en daarna wel weer?
Tja, misschien een bug in het toestel?

Misschien heeft het er niet mee te maken, maar je wilt niks uitsluiten. Dus herstart je wel eens je telefoon?
Of staat die eigenlijk al dagen tot maanden aan?
 
Filmpjes die ik voor het concert had opgenomen, werkten toen ik die na het concert wilde bekijken.
De filmpjes van het concert hadden geen geluid toen ik ze vlak na het concert probeerde, ook niet op de laptop of na het converteren of herstellen.
Ben toen andere filmpjes op gsm gaan afspelen en die hadden allemaal wel geluid.

Heb toen enkele malen mijn gsm terug opgestart.
Toen heb ik een filmpje opgenomen om te zien of alles wel werkte of dat het probleem bleef, maar van dat filmpje werkte de audio ineens dan weer wel.

Allemaal heel raar.
 
Duidelijk een bug. Hopelijk gebeurt het niet nog een keer. Een audiocheck vooraf kan zeker geen kwaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan