Video staat halverwege 10 sec. stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasje

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Beste forummers,
Ik heb mp4-video shots uit mijn camera met een video-editor aan elkaar geplakt en gerenderd tot een flv-video en op mijn website gezet. Halverwege staat het filmpje 10 seconden stil. Dat gebeurt niet als ik het lokaal met de FLV-player afspeel. Opnieuw naar de server sturen heeft niet geholpen want het videootje staat op precies het zelfde punt 10 sec. stil. Ik heb dit vaker gehad maar weet niet meer hoe ik dat toen verhielp.

helpt het als je de snede bij werkt (opnieuw plakken)
soms zit er een fout aan het eind/begin van een footage

djangoleone,

Op 24 seconden (het moment waarop het filmpje de eerste keer stil blijft staan) zit geen las tussen twee shots. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt. Trouwens, het opnieuw uploaden kost met mijn trage internetverbinding veel tijd en geduld: een uur.

Hier in Groningen, op het platteland, is de kwaliteit en snelheid van internet al 18 jaar ver achter op de rest van het land. Ik heb de KPN hierop al een aantal malen aangesproken. Soms hielp dat een beetje. Eens kreeg ik een kleine vergoeding voor het telkens opnieuw moeten inbellen als de verbinding verbroken werd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan