video TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

RENE64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
:o hallo all,

ik ben bezig met downloaden van film bij torrent maar nu zijn de meeste films een ts bestand ik kan nu de films niet bekijken
wie o wie kan me helpen met die TS bestanden zodat ik ze wel kan bekijken ik gebruik windows mediaplayer
alvast bedankt :thumb:

Transmission Stream (TS) is compliant to MPEG2- Part 1 specification. TS files are actually HDTV data composed of several mpeg video and audio used and interpreted by digital tuners. Machines with various operating systems such as Windows, Mac, and Linux can be installed with applications that may open these files.
na nog wat doorgelezen te hebben: je schijnt deze bestanden met VLC media player te kunnen openen. Zie VLC website.
Je zou ze uiteraard ook kunnen converteren naar een meer gangbaar formaat (zoals avi oid), maar dan moet je eerst een converter zien te vinden.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Wat ik altijd doe is met dvd shrink ze bekijken of gewoon branden op cd ik weet niet of je het ook kan mounten met daemon tools of een ander programma dan moet je er denk ik een iso. bestand van maken met een of ander programma.
Maar als het inderdaat werkt met die VLC media player zou ik dat als eerste doen;)

gr. ad

dank

Thnx ik zal het proberen of het met VLC lukt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan