Video van SD kaart herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lindsey10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
Goedenavond

Ik heb even een vraagje,

Ik heb met m'n camera (Fujifilm) enkele filmpjes gemaakt, maar heb ze moeten wissen van iemand.
Maar nu wilde ik ze terughalen door te herstellen..
En ik ondervind enkele problemen.

Mijn SD kaart (bestandssysteem) is FAT
maar een herstelprogramma (GetDataBack.v4.02-DOA) dat ik gebruikt heb, heeft alleen maar FAT12, FAT16 en FAT32.
Hij vindt de bestanden die nog wel op de kaart staan..
en degene die gewist zijn ook maar die zijn doorstreept.
maar degene die ik moet hebben vind het programma niet.

ik weet hoe het bestand heet, maar ik weet niet waar ik het kan invullen.

Kan iemand me misschien helpen, hoe ik deze bestanden terug krijg gevonden op SD kaart en deze kan herstellen?. (eventueel met een ander programma)
Want ik vrees dat als ik andere formaten aanklik, dat ie misschien m'n kaartje vernield..

Groeten,

Lindsey

Er zijn meerdere manieren om verloren bestanden terug te halen mits ze nog niet overschreven zijn. Op DEZE site staat een mooie handleiding in stappen plan uitvoering. Het geen wat voor jouw geld begint eigenlijk pas bij het kopje WAT NU?.
Maar het allemaal even door lezen kan geen kwaad.

grtjs jjw

Er zijn meerdere manieren om verloren bestanden terug te halen mits ze nog niet overschreven zijn. Op DEZE site staat een mooie handleiding in stappen plan uitvoering. Het geen wat voor jouw geld begint eigenlijk pas bij het kopje WAT NU?.
Maar het allemaal even door lezen kan geen kwaad.

grtjs jjw

Heel erg bedankt!

Ik zal het in de week eens uittesten, hoewel ik het niet echt durf haha, ik ben bang dat ie alles formateerd ofzo..
of de SD kaart helemaal vernield

Maar wat ik gek vind is, als het bestand is teruggehaald..
kan ik het niet openen met een player want dan krijg ik een error..
en installeer ik verschillende codecs, maar het helpt niet..

aan wat zou het kunnen liggen.?
want bij de SD fixers die ik tot nu toe heb gehad, hebben altijd aangegeven, dat de bestandjes niet overschreven of beschadigt zijn, en dus makkelijk terug haalbaar zijn.. :confused:

maar bedankt voor je hulp en tijd allesinds!

Ondanks het feit dat er word gezegd dat het bestand niet defect of beschadigd is, kan het toch altijd zo zijn dat het toch defect of beschadigd is. Als er maar een klein gedeelte van de file overschreven is dan is de file corrupt en zal hij dus niet werken. Een echte oplossing heb ik daar niet voor. Bestanden terug halen en ook nog heel is een vak apart en hangt van vele factoren af.

grtjs jjw

Je kunt eens proberen om de bestanden met Recuva terug te halen. 't Is gratis, altijd een pluspunt, en het proberen waard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan