Video werkt niet goed op DVD???

Status
Niet open voor verdere reacties.

musabe

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Beste mensen,

ik heb nu al ongeveer voor 3 GB video bewerkt en paar effecten en paar tekstjes toegevoegd enz...

maar na branden op DVD en ik wil die afspellen op DVD PLAYER krijg de film blijf happeren, zoals op DVD PLAYEr en ook op COMPUTER en ook op mijn video project, de beelden en het geluid blijven still(haperen).

Ik heb bewerkt met Ulead Video Stduio DVD6 SE, een ook met Pinnacle STUDIO 9 maar dat doet het zelfde,

bij Pinnacle Studio 9 eertse 2 minutjes gaat perfect en dan hoor ik alleen dhet geluid heel goed maar geen beeld enkel zwaarte beeld.

ik heb juist paar dagen geleden een extra Hardschijf gekocht een van 160 GB en max. 4800KB/sec. merkt is: SEAGATE het komt van uit carrefour belgium.

ik verwacht een goede en spoedige Antwoord tvan jullie beste mensen.

Met vriendelijke groetjes.

Musabe

Tsja, ik heb ook niet al te beste ervaringen met de programma's die je noemt. Bij mij crashen die dan al aan de lopende band.
Misschien kan je ze als divx avi opslaan en heb je hier dan wat aan:
http://home.hetnet.nl/~okkel/dvd2avi

Probeer eens op een lagere snelheid te branden.

beste mensen.

dat heeft niet niets met te maken van branden, maar ook bij opnemen van DV naar PC gaat ook paar seconden goed en dat begint met vetraging, en volgens mij zijn ook veel verloren beelden, dat klopt niet.

kan er iemand mij helpen. danku

mvg.
musabe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan