Video werkt niet naar behoren met Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Hallo beste Forumleden,
Ik heb al een tijdje een probleemje met Messenger 9 van Windows Live, dat bij mij draait onder Windows 7. Wanneer ik de Video-Webcam wil gebruiken, is dat alleen mogelijk, wanneer ik via de Video benaderd wordt door iemand van buitenaf. Wanneer ik iemand anders probeer te benaderen via mijn Video-Webcam, dan lukt dat niet en krijg ik de volgende foutmelding:
"Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x8100039)".

Is er iemand op dit Forum, die mij kan helpen om dit irritante probleempje op te lossen?
Ik ben dankbaar voor iedere reactie/suggestie, die ik op dit Forum kan krijgen.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Hoi djangoleone,

Dank voor jouw suggestie, maar ik wil niet Updaten naar die nieuwe versie, want die bevalt mij totaal niet. Veel te commercieel.

Groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Hoi djangoleone,

Dat is interessante info, daar heb ik wat aan. Ik ga die Patch onmiddelijk proberen en hoop, dat die naar tevredenheid zal werken.
Hartelijk dank....een goed uiteinde en nog de beste wensen alvast voor het nieuwe jaar,

Groetjes,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Beste forumleden,

Allereerst een voorspoedig nieuwjaar in goede gezondheid voor iedereen hier op dit Forum en speciaal voor de Forumleden, die mij in het verleden zo goed hielpen. Hopelijk blijft dit Mooie Forum zich ontwikkelen, zoals het dat ook al in het verleden deed.
Nog een bericht voor Djangoleone, die mij de laatste keer prima hielp. Ik kan hierover nog melden,
dat ik inmiddels de laatste versie van Messenger gebruik en dat de Video het nu ook doet en ook de Patch het gebruik van deze nieuwe versie aanvaardbaar heeft gemaakt. Nogmaals hartelijk dank daarvoor en de groetjes uit Weert,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan