Video Whatsapp op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Kan ik, door tussenkomst van mijn Android-smartphone, Samsung Galaxy S5 Neo, video-whatsappen op mijn PC? (kan via PC wel berichten ontvangen en versturen).

Zou dat met Teamviewer kunnen?
Indirect dan... Immers je kunt met je mobiel een video in het netwerk delen/overzetten naar de pc en die via WA Desktop als attachment versturen...
Maar dan had je het ook rechtstreeks gekund.... immers voor de video maken wil je immers je mobiel voor de video gebruiken....

Je zou ook met Teamviewer de mobiel kunnen over nemen... .maar nog steeds zul je met je mobiel de video op moeten nemen....

Bij onafhankelijk gebruik van de PC met WA desktop.... zou je wel een webcam de video kunnen laten doen.... en de video via WA desktop als bijlage versturen.....

Onderzoek zelf de opties op gemak....wat jou bevalt.

Heb laat zelf mijn android tablet met Teamviewer v.d desktop overgenomen, dat werkt iig....zou voor de mobiel iig ook moeten kunnen in mijn perceptie.
videos.jpg

Laatst bewerkt:
Je kunt het ook met Zoom proberen.

Aan de raadgevers: bedankt voor de suggesties. Mijn kennis van smartphones, Zoom en Teamviewer echter is veel te beperkt om uw raadgevingen te proberen. Ik zal mijn contacten dan ook maar vragen een account te maken bij Skype. Zo is mijn probleem ook opgelost. Alvast nogmaals dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan