Wanneer ik probeer een videocollege van mijn Universiteit te openen krijg ik steeds de melding 'Het downloaden van bestanden van deze website wordt om beveiligingsredenen door Internet Explorer geblokkeerd. Klik hier voor opties...' Hier klik ik dan op en kies voor de optie 'downloaden'. Als ik dan nogmaals probeer het videocollege te openen dan wordt WMP wel geopend maar krijg ik de foutmelding 'Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of codec die gebruikt is om het bestand te comprimeren'.
Ik gebruik nu Firefox, hiermee kan ik het videocollege wel bekijken. Maar ik vind het heel irritant dat ik het in IE niet kan afspelen. Kan iemand me raad geven?
Ik heb trouwens al een K-Lite Codec pakket geïnstalleerd en ook heb ik naar de instellingen van mijn Firewall gekeken, maar tevergeefs.
Ik gebruik nu Firefox, hiermee kan ik het videocollege wel bekijken. Maar ik vind het heel irritant dat ik het in IE niet kan afspelen. Kan iemand me raad geven?
Ik heb trouwens al een K-Lite Codec pakket geïnstalleerd en ook heb ik naar de instellingen van mijn Firewall gekeken, maar tevergeefs.