video zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo, via nu.nl lees ik het nieuws, soms staat er een knop video bij, zoals http://www.zie.nl/video/overige/Oostenrijk-wint-het-Songfestival/fbvzjgffag66
maar deze video kan ik dus niet zien, het venster blijft zwart, kopier ik de link in de realplayer, dan word die video wel weergegeven, rarara....
waarom zie ik die niet via nu.nl
de filmpjes/video's via nos.nl (sport) worden wel normal weergegeven, als ik daar met rechts klik in het venster lees ik ook over flash, dit dus in tegenstelling tot die bij nu.nl; ik heb dus de laatste versie van flash player
wat te doen, zodat ik op de site van nu.nl wel de video's bij de berichten kan zien ?

Volgens mij je moet naast flash player ook rest van onderdelen van flash zoals bijv. Adobe Air / Adobe Shockwave player installeren, en in je browser als invoeg toepassingen toestaan ( kijk screenshot ! ) ..

2wd8zsl.jpg
2ypdwrb.jpg

Ev. ook Microsoft Silverlight installeren als je die nog niet hebt enz.. normaal die krijg je aangeboden via Windows Updates !

Laatst bewerkt:
ik gebruik firefox standaard,
maar in IE11 is dat allemaal aangevinkt en zie ik het ook niet,
ook is de shockwave-player geinstalleerd, ik zie dus normaal wel flash op anders sites, maar dus niet de video's op nu.nl
ms silverlight is ook geinstalleerd;

deze site had ik ook al gezien en e.e.a. uitgevoerd, helaas zonder resultaat,
ik heb flash player versie 13.0.0.206...
zoals ik schreef kan ik flash zien, behalve op die site van nu.nl
da's het probleem !

:confused: Nee ik kom zelf ook nu nie meer uit, en denk dat Firefox gebruikers zullen moeten met andere tips bijspringen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan