Video_TS + Audio_TS = DVD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn03823

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
ik heb een film gedownload, als ik hem open krijg ik 2 mappen (Video_TS + Audio_TS)
audio is leeg en video staan .vob bestanden in, 1 is het menu en 5 zijn film. 2 .BUP Bestanden en 2 .INFO 1 Bestanden. hoe moet ik die nu naar een dvd(4.7 GB) branden?(het liefst zodat ik het menu erbij heb)

Alvast bedankt

Je kan het bijvoorbeeld met nero branden. Kies voor "dvd viedeo" en zet de inhoud van de VIDEO_TS in de VIDEO_TS aan de linker kant in Nero. Het klopt dat AUDIO_TS leeg is.

Bedankt voor de snelle reactie:D

Oke maar ik wil er eigenlijk ook wel ondertiteling bij, als ik de film en de ondertiteling dezelfde naam geef doet vobsub ze er automatisch bij maar ik heb 2 srt bestanden en 4 film bestanden. hoe zorg ik er nu voor dat de ondertiteling erbij komt?

Zit de ondertiteling, dan niet bij de gedownloade film?

en als ik nou eens alle .vob bestanden samenvoeg, omzet naar ... avi? mpeg? ofzoiets. dan met winavi de subs erbij doe en dan brand?

ik weet alleen niet hoe ik 4 .vobs naar 1 avi of mpeg moet zetten

of misschien eerst branden, dan rippen zodat het 1 avi ofzo word en dan subs erbij doen

Laatst bewerkt:
ik heb ongeveer de zelfde vraag, ik heb een video_ts map daar staan de files in en er zit al een menu in 'gebakken' met subtitels. hoe krijg ik deze film (out of africa) op een dvd zonder de menu functies te verliezen. heb al meerdere dvd's 'verspilt'. dit met nero 7??

nero express>video linker schermpje>video DVD files>alle bestanden die in de map video_ts staan toevoegen en branden maar..

zou wel heel erg noob zijn van me maar waar/ welke is dat in nero smartstart??:o
ik heb namelijk nero 7 essentials en die schijnt geen express te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan