videoband naar dvd omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trikkel

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik heb een videoband die ik wil omzetten naar een dvd kan dat??Er staan oude beelden van 9 jaar geleden op van onze hond als pupy die wil ik op dvd hebben en als dat mogelijk is fotoos van maken.Weet iemand of dat kan en hoe.:thumb:

ja dat kan, als je tv kaart met video ingang , kan je videorecorder daar op aan sluiten.
zo doe ik het ook .

dan heb je nog verschillende optie's qua instellingen .zoals vcd ,svcd, dvd .
laatste beste kwaliteit.

succes

Hallo,

Ik ben nieuw hier, dus ik weet niet precies hoe of wat......

Ik heb een vraag: ik wil ook graag videobanden overzetten naar dvd (het gaat om gewone opgenomen banden waar dus geen copyright opzit) ik heb een dvdrecorder van phillips en een LG videorecorder en dvd+r en dvd+rw. Een kennis zei dat ik een scart van de dvdrec. naar TV en één naar videorec. moet doen, alleen ik kan niet opnemen met de dvd! Er staat in het schermpje: TV/LOOP. Wie kan me helpen??? Als ik de video aan zet krijg ik wel beeld en als ik de dvd aanzet dan krijg ik het beginbeeld van de dvdspeler, maar niet allebei. Wat moet ik doen????

Alvast bedankt!!!

Hallo,

Hoe weet je dat je de video op de videokaart kan aansluiten? Ik ben niet zo handig met computers.... ik heb een nvidia geforce 6600 en achteraan zitten naast de aansluiting van de monitor, een platte aansluiting en een ronde met een paar gaatjes erin voor pinnen. Als deze ook video ondersteunt dan doe ik het wel via de computer!

Beste meneer,

Ik ben begonnen als hobbyist om videobanden omzetten naar dvd.
Sinds dit jaar ben ik als professional begonnen met het overzetten van videobanden naar dvd.
De prijs die ik reken is 5,95 per band.

Meer informatie op *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
@svdmeulen:

Enkele postings van je aangepast. Wilt je stoppen met op deze manier reclame maken voor jezelf. Dit is niet toegestaan op Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan