Videobeeld van pc naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

cateyes

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Hallo, alle berichten over dit onderwerp doorgelezen, maar ze beantwoorden niet mijn vraag. Hopelijk wil iemand mij helpen. Ik wil tv-programma's van bijv. uitzending gemist bekijken op tv. Dus s-videokabel en audiokabel gekocht en aangesloten, tv op juiste signaal gezet en nu nog even beeldscherminstellingen. Dacht ik. De desktop van m'n pc verschijnt netjes op tv, maar het videobeeld niet. Ik las ergens dat dit alleen lukt als de tv wordt ingesteld als hoofdmonitor. Dat dus gedaan in beeldscherminstellingen. Toen ging het wel goed en was de tv m'n beeldscherm geworden, maar reageerde daarmee ook niet meer op muis- en toetsenbordcommando's. Het lukte dus ook niet om de pc-monitor weer aan de praat te krijgen. Gelukkig was het weer opgelost door de s-videokabel los te trekken en opnieuw op te starten. Maar ik wil nog steeds graag videobeeld van pc op tv bekijken. Kan iemand mij vertellen hoe ik de instellingen moet zetten voor primaire en secundaire monitor?

ter info: besturingssysteem is WinXP, videokaart ATI Radeon X600. Beide beeldschermadapters worden herkend.

Dan moet je catayst controlcenter installeren, die is meegeleverd op de driverCD van je videokaart. Open je CCC dan moet je TVbeeld klonen aanvinken en dan werkt het.

Driver-cd was niet meegeleverd met pc, maar ik heb catalyst control center gedownloaded van ATI-site, en het werkt! Perfect, hartstikke bedankt voor de tip.

Driver-cd was niet meegeleverd met pc, maar ik heb catalyst control center gedownloaded van ATI-site, en het werkt! Perfect, hartstikke bedankt voor de tip.

Ja, en wat bedoel je met die smilie ?
Is je probleem opgelost ?
Dan is dat fijn maar geef dat dan even door en stel dan ook gelijk even in dat de status van dit topic opgelost is.
Zo help je elkaar hier. :thumb:

Chips ....... ik zie het nu pas !
Ik lees normaal niet wat onder een lijn staat en dacht dat het een onderschrift was, maar het was je reply.
Sorry.

Laatst bewerkt:
fijn dat je je bericht nog even aanvult. Hoe je elkaar hier helpt weet ik na 7 jaar helpmij-lidmaatschap inmiddels wel...;-)

goed weekend verder.

:thumb: :)
Ja ik zal er toch ook maar eens werk van gaan maken om lid te worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan