cateyes
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jul 2001
Hallo, alle berichten over dit onderwerp doorgelezen, maar ze beantwoorden niet mijn vraag. Hopelijk wil iemand mij helpen. Ik wil tv-programma's van bijv. uitzending gemist bekijken op tv. Dus s-videokabel en audiokabel gekocht en aangesloten, tv op juiste signaal gezet en nu nog even beeldscherminstellingen. Dacht ik. De desktop van m'n pc verschijnt netjes op tv, maar het videobeeld niet. Ik las ergens dat dit alleen lukt als de tv wordt ingesteld als hoofdmonitor. Dat dus gedaan in beeldscherminstellingen. Toen ging het wel goed en was de tv m'n beeldscherm geworden, maar reageerde daarmee ook niet meer op muis- en toetsenbordcommando's. Het lukte dus ook niet om de pc-monitor weer aan de praat te krijgen. Gelukkig was het weer opgelost door de s-videokabel los te trekken en opnieuw op te starten. Maar ik wil nog steeds graag videobeeld van pc op tv bekijken. Kan iemand mij vertellen hoe ik de instellingen moet zetten voor primaire en secundaire monitor?
ter info: besturingssysteem is WinXP, videokaart ATI Radeon X600. Beide beeldschermadapters worden herkend.
ter info: besturingssysteem is WinXP, videokaart ATI Radeon X600. Beide beeldschermadapters worden herkend.