Videobestanden spelen niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mojo60

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Ik zit met een probleem, ik heb een aantal jaren geleden vakantie films die op video stonden over gezet op DVD , maar dat heb ik gedaan op de volgende manier; video recorder aangesloten op TV en ook een DVD recorder aangesloten en afgespeeld met de video recorder en tegelijk opgenomen met de DVD recorder op zich niets aan de hand afspelen gaat ook goed met de DVD recorder maar al ik de DVD's wil afspelen op een PC of een DVD speler gaat het niet , ik ben er achter dat het UDF bestanden zijn, is er een mogelijkheid om die DVD recorder aan te sluiten op een pc en dat ik de bestanden eventueel converteer naar bruikbare DVD's die op alles af zijn te spelen, het probleem is als de DVD recorder stuk zou gaan dan kan ik ze nergens meer op af spelen, ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

MVG

:(

Dit probleem heb ik ook wel eens gehad, toen bleek dus dat je de schijfjes handmatig nog moet sluiten. Je kan het beste even de handleiding erbij pakken om te kijken hoe dat moet bij jouw DVD-Recorder.

Zoals l.degroot01 al aangaf, alle schijfjes die met een dvdrecorder zijn opgenomen werken uitlsuitend op die recorder waarmee deze is opgenomen.
Om deze afspeelbaar te maken voor andere spelers moet de disc worden afgesloten.
Zie daarvoor idd de handleiding.

Hallo ,wat ben ik blij met het antwoord van jullie, ik heb het gelezen in de handleiding van de DVD Rec. en ik moet ze inderdaad afsluiten om op andere DVD spelers te kunnen afspelen "Finaliseren" dat heb ik gedaan en het worden de bekende Vob bestanden , nu kan ik ze ook laden in mijn PC en eventueel bewerken, mijn dank voor het antwoord ,ik kan weer verder.
MVG van mij

:thumb::thumb::d:d

Da's mooi:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan