Videobewerken 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjefvanOekel

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2013
Hallo,

Aangezien ik de laatste tijd veel opnames heb gemaakt met mijn HERO camera, leek het mij leuk om deze te kunnen bewerken op de pc.
Het budget van 1000 euro is alleen voor de kast en ik wil hem zelf in elkaar gaan zetten. Als besturingssysteem had ik graag windows 8.1
Ik weet niet of het budget van 1000 euro realistisch is voor een dergelijke pc. Mocht ik het onderschat dan spaar ik nog even verder.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hallo SjefvanOekel,

Ik begrijp dat je een pc wilt kopen, en je wilt weten hoe of wat?
Als je alleen een goede videobewerker wilt is Sony Vegas Pro 14 een goede oplossing. Anders kun je ook nog Adobe Première Pro CC proberen.

Venga

Hallo,

Het gaat om de aankoop van een nieuwe PC. Diegene die ik nu heb is erg oud en ik was van plan een nieuwe te kopen met als nadruk videobewerking. Echter uit de diverse internetsites die voorzien in de aankoop van PC onderdelen raak ik niet wijs. Er zijn zoveel onderdelen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik had gehoopt dat hier iemand mij daarmee kon helpen.

Advies over software is natuurlijk ook welkom hoewel ik vermoed dat we in overtreding zijn als we dat hier bespreken :)

Goeiemiddag,

Ik heb even voor je gekeken en dit lijkt me wel een leuke build voor jou: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...673447]=1&product[550164]=1&product[649374]=1.
Deze build is redelijk compact (micro atx), snelle i7 wat wel prettig is tijdens videobewerken en een grafische kaart die inprincipe snel genoeg zou moeten zijn. De voeding is zeer efficiënt en van erg goede kwaliteit, verder 3 tb opslag voor de video's en een ssd voor programma's en je OS (windows 8.1 in dit geval)
mvg Alexhoog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan