Videobewerkikgsprogramma

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cesar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cesar

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hoi hier ben ik weer,
Ik heb met mijn videocamera opnames gemaakt van in totaal 30 minuten. Dit in vijf verschillende sessies, ik probeer deze opnames te bewerken maar het programma die ik gebruik blijft vast zitten en het kopiëren van een bestand zonder deze te bewerken gaat niet altijd soepel. Ik gebruik voor het overzetten van mijn video's Eminent video graber en voor het bewerken van mijn opnames ShowBiz 2. Mijn pc is oud (5 jaar, pentium 4 CPU 2,4 Ghz, kloksnelheid 1,8 Ghz en geheugen van 1,75 ).
Wie kan mij hierin adviseren.:confused:

Groetjes Cesar

Hoe wil je ze bewerken?

Mijn vraag is dan aan jouw hoe je ze wil bewerken?
Wil je veel effects of gewoon een goeie resolutie?
Voor veel effects zou je is Sony vegas 7.0/8.0 of Adobe After Effects proberen. Jammergenoeg is die software best prijzig. Als je echt basic wil werken moet je gewoon het oude vertrouwde windows movie maker proberen.
Nog meer vragen zijn welkom:thumb:

Ik wil mijn dvd niet echt bewerken. Ik wil het wel zien in een gewone dvd speler. Kan dit met windows movie maker of kan je de films die je hier bewerkt alleen met wmp zien.

Groetjes Cesar

;)

Ok dus je wilt het gewoon op een dvd branden en dan bekijken.
Als je je opnames bewerkt hebt kan je het handige programmaatje Windows DVD Maker gebruiken. Door de bewerkte opnames er in toe te voegen en op volgende te drukken kan je een menustijl kiezen en uiteindelijk de dvd branden.
succes:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan