Videocamera met microfoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omgobi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
Hallo mensen, dit is misschien niet het goede forum, maar ik moet en zal mijn vraag kwijt zijn.

Ik doe al 2 jaar special effects en heb net een professionele microfoonset gekocht. Alleen ik moet een nieuwe camera hebben met microfooningang. Iemand een ideen onder de 200 euro? Bedankt..

Ps. onder de 200 omdat ik 11 jaar ben :-)

dus als ik het goed begrijp wil je een camera waar je je microfoon op kan aansluiten !

dan is me eerste vraag welke microfoon ?

en ik denk dat onder de 200 euro al lastig word voor een camera waar je een microfoon op kan aansluiten

wat je natuurlijk wel hebt zijn ingebouwde microfoons maar dat is inderdaad lang niet zo goed als een externe .

en zijn er verder nog eisen aan de camera zoals full hd of maakt dat allemaal niet uit ?

denk dat als je even door spaart je iets leukers kan kopen rond de 300 heb je al veel leukere camera

Mwah...

Full HD, maakt me niet zoveel uit. Ik maak al een tijdje specialeffects en ik wil verder gaan...ook interviews en dergelijke....

Als je iets vind, graag!

ja wat ik heb gemerkt is dat je wel een goeie pc moet hebben als je full hd films wil editen met special effects met programma zoals Adobe After effects

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan