videocamera naar dvr kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

PinoyNL

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
Hallo mensen,

Ik heb een misschien wel simpele maar voor mij moeilijke vraag.

Ik heb een oude sony handycam, die ik met een snoertje met witte/gele/rode stekker kan aansluiten op de televisie. Nu heb ik een dvr add on card voor mijn pc, dus geen tv card, maar een add on card voor digitale surveillance camera's op je pc aan te sluiten. Het probleem is....mijn snoertje van de sony handycam is niet hetzelfde als de plug van de dvr card.

Nu is mijn vraag, is er een connector of iets dergelijks dat het snoertje van de videocamera kan omzetten naar de ingang van de dvr kaart?

Ik zoek er even fotootjes bij, dan is het wat duidelijker.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groeten
PinoyNL

nee dat gaat niet passen.
de kaart is van het type bnc stekkers en het kabeltje is van het type tulp stekkers.

even naar de elektronica winkel en een verloop stekker van bnc naar tulp kopen.

Hallo,

Ik heb dus nu een verloopstekkertje gekocht.

dvr kaart in mijn pc gestopt, videocamera aangesloten met verloopstekkertje en software geinstalleerd op pc. Start ik de software op, krijg ik de melding: source = null

Hoe nu?

Hallo,

Ik heb dus nu een verloopstekkertje gekocht.

dvr kaart in mijn pc gestopt, videocamera aangesloten met verloopstekkertje en software geinstalleerd op pc. Start ik de software op, krijg ik de melding: source = null

Hoe nu?

Mischien moet je bij die software eerst kiezen welke source je wilt gebruiken, ik zie dat je 4 soorten beveiligings camera's kan kiezen, mischien heb je bij die software een keuze tussen welke BNC stekker je verbinding wil maken. Ik weet alleen dat BNC voor antenne's gebruikt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan