videocamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

elzepelsje

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
heb gisteren een andere videocamera (ook een JVC) aangesloten dan degene waar ik mee begonnen ben , in logboek nu de melding; plugplaymanager, time out tijdens verzenden van melding over wijziging van apparaat interface naar venster van Ulead Video Studio 9.0.
Als ik nu de camera aansluit geeft computer aan; video apparatuur, met klikken hierop kan ik Ulead opstarten maar als ik dan aangeef capture video doet hij een klein stukje en stopt dan.
Ik heb de firewire kabel al in een andere poort gestoken, geen verschil. Er werd mij aangeraden om via apparaatbeheer de videocamera te verwijderen maar kan hem daar niet vinden.
Heeft iemand een oplossing?

Als je hem hebt aan gesloten kun je hem dan ook niet vinden in apparaat beheer.?

Als ik de camera aansluit kan ik hem wel vinden, ben naar probleemoplosser gegaan maar durf eigenlijk niet zo maar iets te doen zoals vorig besturingsprogramma, kan ik hem verwijderen en dan opnieuw installeren? Toen we de eerste keer de camera aansloten werd er nieuwe hardware gevonden, dacht ik, ben hier niet zo goed in, dat merk je wel.
Toen hadden we ook een probleem met de geluidskaart die niet werd herkend en toen stopte hij ook met opnemen. Mijn "computer expert" heeft toen de driver geinstalleerd. Zou dat nu ook het probleem kunnen zijn?
Ik wil eigenlijk proberen het zelf op te lossen zodat ik hem niet weer hoef te vragen, hij helpt mij namelijk altijd zonder dat hij er iets voor wil hebben en dat vindt ik best wel vervelend, snap je?

Gewoon verwijderen en opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan