videocamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Ik heb een VP-D361 samsung videocamera maar er zit geen usb op ik wil die bestanden en films naar mijn pc overzetten nu las ik iets over een 1394 kaart ofzo van firewire als ik zo'n kaart koop lukt het dan wel? via usb waar normaal mijn digitale camera opzit met die kabel ziet mijn pc in ieder geval de videocamera niet:(

Hoop dat iemand mij kan helpen ook of het kan met dit type camera want in het boekje staat iets over een videorecorder maar die heb ik niet dat is ook al vrij ouderwets volgens mij.

groetjes Radna

als hij die aansluiting wel heeft dan moet het lukken

Als deze op de camera zit :
05ieee1394_4pin-box-l.jpg

En Deze in de Pc:
1.jpg

Moet het gaan lukken :)

EDIT :En deze kabel natuurlijk :)
10595.jpg

Laatst bewerkt:
zit alleen een multi AV kabel bij voor de videorecorder of naar de tv zit 1DV aansluiting op en een AVI S aansluiting mijn usb kabel van mijn digitale camera past wel op die AVI S maar dan gebeurd er niets

http://www.pixmania.nl/nl/nl/548558/art/samsung/camcorder-minidv-vp-d371.html#accessoires

deze is het (bovenstaande link) bij verbindeingen staat DV out zo'n kabel heb ik niet
en IEE1394 is volgens mij een kaart dus als ik het goed heb moet ik een firewire kaart kopen met zon kabel en dan kan ik de boel overzetten van dat bandje denk ik

als ik het mis heb graag reactie op de tv kreeg ik het ook al niet afgespeeld volgens mij moet dat via video ben er nu al niet meer blij mee heb hem overgekocht van een kennis majah is niet anders

Gelukt gewoon een firewire kaart gekocht met kabel en kan het overzetten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan