Videocard voor spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThijzzXP

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
hey,

Nou heb ik net mn computer gereset, en wou ik c&c generals gaan spelen, maar komt windows met de melding dat ik directx 8.1 nodig heb en dat mn videocard aan de minimale eisen moet voldoen. Nou heb ik directx 8.1 gedownload, maar nog steeds komt de melding over de videocard (best logisch, maar toch). Nu was mijn vraag, wat moet ik doen om hem draaiende te krijgen? Voor de reset deed hij het wel, dus de videocard trekt het wel. Wat ik denk is dat de benodigde drivers niet aanwezig zijn voor de videocard. Weet één van jullie hoe ik te weten kom hoe mij videocard precies heet en waar ik dan de geschikte driver kan vinden? Alvast bedankt!

Thijs

hoi

download pcwizzard eens en plaats een overzichtje hier.
dan kunnen we evenn kijken wat je nodig hebt

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

of heb je een merkpc vermeld die dan even als je dat weet

en gereset??wat heb je gedaan?

Laatst bewerkt:
De Computer is van Benq, Ik heb met de windows cd die er bij zat, windows XP opnieuw geinstalleerd, vervolgens service pack 2 er ook op gezet.

videokaart is volgens het programma: ATI Technologies Inc Radeon 9550

Nog meer nodig?

Nou, ik sloot mn ipod aan en toen begon windows te mekkeren dat het veel sneller zou gaan met een 2.0 usb poort. Maar het is een 2.0 usb poort:P Dus ik denk dat die ook niet de goeie drivers heeft (of heeft die geen drivers, vast wel toch:P). Moet ik dit ook vinden in dat hulpprogrammatje?

Sorry voor de late reactie, maar ik had de mail niet gezien dat er een antwoord was gegeven...
In dat pcwizard zie ik bij chipset staan VIA P4M800CE, kunt u hier wat mee?

Thijs

en welke moet ik daarvan hebben? want de usb 2.0 is niet voor window xp, of moet ik die wel hebben?

begin eerst maar eens met de bovenste.de via 4 in 1

dat is je chipsetdriver.
kijk dan na installatie maar eerst wat ie doet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan