Videoclips in de auto afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

XPisPasse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2014
Beste,

Voorheen draaide ik op XP, inmiddels Windows 8.1 en ben veel software kwijt. Ik zoek een snelle manier om MP4 bestanden (veelal van YouTube gedownload) op een DVD te branden als zijnde "videoclip".

Op mijn vorige machine had ik een programma waar ik een max van 15 videoclips op kon zetten (hij converteerde het zelf) na een nacht de PC aan te laten had hij alles (slechts 15....) geconverteerd en kon ik hem in de auto afspelen. Ook vaak was dat soms nog een probleem. En als hij hem gemaakt had kon ik wel een clip verder drukken, maar terug drukken ging niet...

In 2013 maakte ik ook gebruik van "Promo Only" downloads, hier kreeg je 35+ scenes/videoclips en dat speelt moeiteloos af in de auto. Dat wil ik nu ook gaan realiseren maar zelf maken. Gezien er bij zo'n verzameldvd altijd nummers tussen zitten die je net niks vind of totaal niks vind.

LET OP: Software mag geld kosten liever een beetje geld uitgeven dan troep binnen halen.

WAT WIL IK: Gewoon eenvoudig MP4 bestanden bundelen die achter elkaar afgespeeld worden (wel de mogelijkheid om te forwarden per scene, dus 1 videoclip is 1 scene).

WAAR SPEEL IK HET OP AF: Op het originele Mercedes-Benz entertainment systeem.

Kan iemand mij wellicht helpen wat ik nodig heb en of het met Nero 2013/14 te branden is en als welke optie ik dat dan zal moeten doen?

Het hoeft geen geld te kosten,
Wat u het best kunt doen is Freemake Video Converter downloaden, deze kan YouTube videos downloaden (dat gaat snel) en hij brand ze ook nog op een DVD voor u

Klik hier
Klik hierbij wel op Freemake Video Converter (dit is de offline versie, zodat u de optie voor geen advertenties niet hoeft uit te schakelen)
Suc6,
Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan