videocontroller vga compatibel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blubbr

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Ik heb een probleempje ik heb eigelijk geen idee hoe het komt maar mijn laptop is een stuurprogramma kwijt.
Als ik naar apparaatbeheer ga zie ik een geel uitroepteken staan bij videocontroller en als ik het stuurprogramma wil bijwerken krijg ik altijd de fout melding dat er iets fout is gegaan tijdens het installeren van het stuurprogramma en er staat ook nog NVIDIA Geforce 9400M G bij(waarschijnlek is dat mijn videokaart).
Iemand die mij alstublieft een beetje kan voort helpen?

Goedemiddag,

Neem aan dat het notebook een merk heeft dan gewoon op de site van het notebook je type opzoeken en dan kan je de daar driver downloaden

Oke ik ben naar dell site gegaan heb daar de juiste driver aangeklikt nu krijg ik een fout bij het installeren er staat:
Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware.
Het installatieprogramma gaat nu afsluiten.

...

Klinkt alsof je toch niet de goede driver te pakken had.

Om welke laptop gaat het? Merk (dell) en type.

En ook netjes gekozen voor dat model op de site? Inclusief juiste os?

Nu wil ik niet lastig gaan doen maar ik vind nergens die juiste driver..

Ik denk van wel heb zo juist even everest geinstalleert en bij scherm --> video kaart
daar staat tog nVIDIA Geforce 9400M G.

Nu staat er 2 keer videocontroller vga compatibel met een geel uitroepteken
1 er van geforce 9400M G en de ander van nvidia geforce GTX 260M
heb deze 2 allebij nu geinstalleert laptop terug herstart en nog krijg ik een geel uitroepteken bij videocontroller vga compatibel.
Sorry maar snap er niks meer van..

Ga nou eerst eens na welke videokaart je hebt...

Gebruik bijvoorbeeld pc wizard.

Verwijder daarna de drivers en installeer opnieuw. Wel even opnieuw opstarten tussendoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan