Videocontroller (VGA-compatibel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roxoz

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2010
Ik heb dus laatst XP geherinstalleerd, maar nu ik dus wou spelen, bleek dat mijn videokaart kapot is ofzo. Bij apparaatbeheer staat:
??? Videocontroller (VGA-compatibel)
Nu zou hij drivers willen, maar die kan ik niet vinden.

Het gaat om een paradigit PC, voor de rest weet ik niet welke videokaart het is

zoek je type op het internet op, en kijk wat ze zeggen wat voor een videokaart erin moet zitten.

Staat er geen sticker,
op de achter- voor- zij- bovenkant?
met het typenr?

Je kan de kast openmaken en kijken of je de videochip kan vinden.
Je kan ook googlen bij google afbeeldingen op paradigit,
en kijken of hij er tussen staat met typenr.

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Misschien geeft dit programmaatje wel de kaart weer.

@nicj; Wat bedoel je dan met type ? Paradigit Flex PC met intel proccessor zwart, staat er op de achterkant

@cschot; er is wel een sticker op de achterkant met daarop Paradigit Flex PC met intel proccessor zwart

@Modag; er staat heel veel bij videocompressie, waar wil je dat ik precies kijk ?

Zoek op welke videokaart erin zit want het is paradigit flex dus zoek even op internet tot je een met het zelfde plaatje krijgt als die op jou lijkt pc lijkt.

Hoi,

Links heb je allemaal icoontjes en dan zal je rechts boven moeten hebben en dan verschijnt er rechts als het goede id de aanwezige hardware waaronder je videokaart of als het een onboard kaart is dan even naar je moederbord kijken.

@ nicj56 en als de kast van de flex nu hetzelfde is wat ik denk want heb het idee dat flex een samengestelde pc is met op de klant gerichte hardware dus hoeft niet altijd het zelfde te zijn

Laatst bewerkt:
Googlen naar plaatjes lijkt me niet verstandig.Een paradigit pc kan in verschillende uitvoeringen gebracht zijn.Een plaatje zegt dus derhalve niets....

De uitslag van het door Modag voorgestelde is bepalend.

Ik dacht even denke dat het zo kan, dus dat was niet, nu maar wachten op modag uitslag van de TS

Rechtsboven staat Proccessor, daar staat nix.
Bij moederbord staat het merk van het moederbord en niet veel meer
Videokaart zie ik bij geen van de tekens staan.

Hoi,

Die staat ook niet bij de icoontjes je moet op de eerste rechts boven klikken dan krijg je rechts geschreven welke hardware je hebt.
Icoontje met de monitor en een pc kast die moet je hebben. of eventueel die ernaast de kast alleen.
Probeer anders deze eens misschien wat duidelijker voor je

Laatst bewerkt:
Achso, verwarde met linksboven :o
Fabrikant : Paradigit
Moederbord : FUJITSU SIEMENS D2841-A1
Chipset : Intel G41
Processor : Intel Pentium E2220 @ 2400MHz
Fysiek Geheugen : 1024MB (1 x 1024 DDR2-SDRAM )
Harde Schijf : SAMSUNG HD252HJ (250GB)
DVD-Rom Station : Optiarc DVD RW AD-7203S
Netwerkkaart : Broadcom NetLink BCM5784M Gigabit Ethernet PCIe
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3 (32-bit)
DirectX : Versie 9.0c (juli 2008)

Hoi,

Er bevind zich dus een onboard videokaart op het moederbord volgens mij als ik het goed heb ,zal even kijken of ik wat kan vinden.

Dan heb ik nu meerdere opties, zou het lukken als ik gewoon de meest recente download ?

Vanzelf, het is gelukt, hij geeft nu ook videokaart aan :D Hartelijk bedankt mensen ;)

Hoi,

Geen dank graag gedaan neem de site in bladwijzers op is altijd makkelijk.:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan