VideoController (VGA-Compatible) driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

skipper144

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
heb een dowgrade uitgevoerd van vista nr xp-pro. nu heb ik alle drivers kunnen installeren op de videokaart na. Ik zie in apparaatbeheer dat de Videocontroller (VGA-Compatible) een gele driehoek heeft met ?. Nu weet ik welke videokaart ik heb (NVIDIA Geforce 8400M GS) en ik heb ook de driver (Version 175.19, 05/16/2008) gedownload van de site van NVIDIA. In de read me file die bij de download zit staat ook mijn kaart in de lijst van geldige kaarten van deze driver. Als ik echter de driver wil installeren krijg ik de fout melding Het NVIDIA-installatie programma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatie programma gaat nu sluiten. Ik heb driver detective op pc gezet en die kan ook niets vinden om mijn video kaart te installeren. Wie weet er meer van?

beste,

Ga naar apparaatbeheer, en ga naar dat gele driehoekje.

Klik er dan dubbel op en dan komt hij met een melding waat de drivers staan, zet een vinkje bij andere locaties zoeken, leg je vista cd-rom erin en zet een vinkje bij windows update, klik op volgende en hij zoekt de drivers.

een kind kan de was doen.;)

heb je het gedownloade bestand uitgepakt ? Daar zit nl een inf bestandje in met de drivers.Dan bovenstaande doen en verwijzen naar de driectory waar je het bestand hebt in uitgepakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan