videogesprek hapert constant

Status
Niet open voor verdere reacties.

semira80

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
14
hallo

ik heb al 2jaar draadloos internet en sinds een paar maanden kan ik geen deftig videogesprek voeren. het geluid en beeld haperen voortdurend en vallen zelfs weg.
mijn beeld- en geluidsinstellingen zijn in orde,dus het ligt niet aan de pc.
er is mij gezegd dat dit door de draadloze verbinding kan komen. kan dit?
of ligt het aan msn en hoe kan ik dit oplossen?
 
Dan is je streaming niet snel genoeg,geen stabiele draadloze verbinding,interferentie door (andere netwerken,magnetrons e.d.) je zou 't eens bedraad moeten proberen dan merk je het verschil. Geen thuisnetwerk met meerdere aangesloten pc's?
 
hmm.. en hoe komt dat ik dit maar sinds een paar maanden heb? en hoe werkt dat bedraad, welke kabel moet ik met mijn pc verbinden?
ps: ik heb een laptop aspire 7520g
 
Een van je buren kan een pc hebben gekocht met 'n router en hetzelfde kanaal gebruiken waar jouw router ook op ingesteld is,heeft hij een sterker signaal o.i.d. dan kan dat jouw signaal wegdrukken,kortom vanalles kan er invloed op hebben dat kan ik van hieruit niet beoordelen.
Bekabeld aansluiten kan door een ethernetkabel(cat 5 of hoger) aan te sluiten op je router/modem en dan op je laptop.
 
Of je buurman heeft een laptop gekocht en die zit gezellig mee te liften op jou draadloze verbinding. Dus als je geen wachtwoord op je verbinding staan hebt in de vorm van WEP WPA of WPA2 dan is het sterk aan te raden om dat wel even te doen.
Misschien is het allemaal wel op deze manier geinstalleert bij je, dan is deze info nutteloos en zal het aan wat anders liggen.

Suk6
 
mijn netwerk was beveiligd maar ik heb blijkbaar ooit geknoeid met de instellingen. nu probeer ik het terug te beveiligen,maar als ik het IP-adres verander zoals mijn provider zegt,heb ik alleen lokaal internet en kan ik niet verdergaan met de instructies.
kheb provider gebeld,gaan me morgen terugbellen en stap voor stap begeleiden met het beveiligen. hopen dat het werkt!

mercie iedereen
 
mijn netwerk was beveiligd maar ik heb blijkbaar ooit geknoeid met de instellingen. nu probeer ik het terug te beveiligen,maar als ik het IP-adres verander zoals mijn provider zegt,heb ik alleen lokaal internet en kan ik niet verdergaan met de instructies.
kheb provider gebeld,gaan me morgen terugbellen en stap voor stap begeleiden met het beveiligen. hopen dat het werkt!

mercie iedereen



ik heb intussen mijn netwerk beveiligd maar het heeft niet geholpen.
ik kan nog altijd geen normaal videogesprek voeren.
bekabeld is ook vantzelfde.
ben hopeloos!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan