videogesprek hapert constant

Status
Niet open voor verdere reacties.

semira80

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
hallo

ik kan al een paar maanden geen deftig videogesprek voeren. de eeste 3minuten gaat het goed, maar dan begint zowel het geluid als het beeld te haperen. ik heb een ingebouwde webcam en microfoon. ik heb het al bekabeld geprobeerd maar het hielp niet. nu vraag ik mij af of als ik een aparte webcam en mic aansluit, of dit het beeld en geluid zou verbeteren.
iemand ervaring hiermee?

niks

nee ik doe helemaal niks.
ook als ik muziek afspeel en ondertussen een site bezoek, dan hapert de muziek soms ook.

nee ik doe helemaal niks.
ook als ik muziek afspeel en ondertussen een site bezoek, dan hapert de muziek soms ook.

Dan zou het of de snelheid van je computer kunnen zijn, of misschien de snelheid van de internetverbinding.

denk ik ook

mijn verbinding is soms heel traag,dat wel,maar mijn provider zegt dat er niks mis is met mijn modem dus gratis controle kunnen ze niet doen, en betaald is het duur dus ik probeer zelf nog wat oplossingen te zoeken.
ook heb ik hier gelezen over het hacken van webcams,is dat mogelijk?

hmm

en als iks mijn pc laat formatteren of geluidskaart enz opnieuw laat installeren,zou dat helpen?
ik word het stilaan beu.ik heb mijn pc speciaal gekocht om videogesprekken te voeren.

Als je windows opnieuw instaleerd heb je wel een kans dat je het wel fatsoenlijk hebt

bedoel je windows vista of windows live? live heb ik al meerdere keren opnieuw geinstalleerd. windows vista weet ik niet hoe te doen, heb geen cd..

:(

windows vista zat al op mijn pc dus...

toch bedankt.

kblijf verder zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan