Videokaart 200w

Status
Niet open voor verdere reacties.

windowshelp

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
heey ik zoek een PCI video kaart van 128 MB liefst 256 Mb voor in mijn pentium 3 800 mhz er staat windows vista op en me videokaart wordt niet herkend dus ik zoek de beste PCI videokaart die samen wil werken met mijn 200w voeding denk dat het geen a merk is

ik hoop dat jullie iets kunne vinden hartelijk dank hier voor

Onzinnige oplossing natuurlijk....

Wie probeert er nou Vista op een Pentium 3 werkend te krijgen, gaat nergens over.

de pentium 3 is nog goed te gebruiken vind ik en ik den kdat er best nog wel mee te doen is maar heeft u een Videokaart van 256 Mb PCI die met een 200w voeding kan om gaan

Groetjes

Ik ben het volledig eens met mrmusic. Geen geld aan verspijkeren en xp erop.

Dan zou ik in dit geval gaan neuzen op marktplaats.

Maar voor goed gebruik van vista is ook je ram geheugen niet voldoende. Ben er vrij zeker van dat het ook met andere kaart op een teleurstelling uitdraait.

opde micosoft site staat dat 512 MB nodig is voor vista ik heb 768 MB genoeg neem ik aan

je hebt 1GB aan ram nodig voor vista
en 2gb voor goed gebruik van vista
je zult merken dat je er niks aan hebt windows xp zal veel en veel beter werken hierbij

btw je hebt ook DX9 nodig ik denk dat geen enkel videokaart met pci dat heeft

je kan dit echt vergeten

ik ben het eens met die mensen hierboven zelf heb ik ook 768MB en windows xp werkt super.

oke is goed ik kijk wel even op maarktplaats

Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT3.51; en-US; rv:1.8.1.20) Gecko/20081217 Firefox/2.0.0.20

jammer dat nat niemand me wil hepen naar een kaar die het ook echt gaat werken ik heb geen anderen pc dan dit dus ik moet wel

Windowshelp,

Pak gewoon XP zoals ze dat hier boven vermelden voor vista heb je teveel systeem vereisten nodig en dat is niet goed.

Dat passen kon wel eens een probleem zijn. Zal je even de maten van de kast moeten opnemen. Maten van de kaart worden erbij vermeld in de specificaties.

Zelfde geldt voor de voeding.

Maar ik blijf het erg zonde vinden van je geld!

miss is het idd wel moelijk met het passen daarom vraag ik het ook maar ik zal kijken of het miss wel gaat passen :)

ik weet dat de videokaart nooit 100 percent benut gaat worden als ik er maar In full hd 3d plaatjes er mee kan kijken en youtube op full hd beeld

Groetjes Michael

ik geef het op ik heb het gemeten en het gaat niet passen en ook omdat er heel erg veel kabels niet weg gewerkt kan worden geen plaats voor ik den kdat ik toch een pentium 4 ga kopen en daar me in verdiepen met die hd kaart en voeding kan ik miss gta 4 op hoog spelen

En oude Pentium 4 met een HD4350 en dan GTA 4 op hoogste settings?????

vergeet het maar gerust!

mijn pc intel core 2 duo e6300, 2,5 gb ddr2 ram,ati radeon 4850 1024 mb,oem moederbord.
wil nog maar net gta 4 op high

ik geef het op ik heb het gemeten en het gaat niet passen en ook omdat er heel erg veel kabels niet weg gewerkt kan worden geen plaats voor ik den kdat ik toch een pentium 4 ga kopen en daar me in verdiepen met die hd kaart en voeding kan ik miss gta 4 op hoog spelen

Met mijn voorgangers eens! Gaat niet werken niet!

Als jij echt gta4 vol open wilt spelen zal je toch echt naar een pc van deze tijd moeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan