Videokaart aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselkili

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2013
Hallo,

Ik heb besloten om mijn huidige gpu (Msi gt 630 4gb) te vervangen voor een msi gtx 760.
Mijn huidige kaart staat direct verbonden met mijn mobo en hoeft niet apart op de voeding worden aangesloten.
Maar bij mij gpu die ik nu ga aanschaffen is dat het omgekeerde en moet hij wel apart worden aangesloten.
Welke connectors moet ik hierbij gebruiken want er lopen een hoop kabels uit mijn voeding .
tevens mijn voeding is een netzteil 550w.

Alvast bedankt!
Groetjes Wessel

Van welk merk? Netzteil lijkt me niet echt een merk. Bovendien is een merk dat ik niet ken vaak geen a-merk voeding dus zou ik aanraden een nieuwe te kopen. Overigens heeft een gtx 760 maar 500w nodig kwa voeding. Je zou alleen wel een 8 pins+een 6 pins pci kabel op die voeding moeten hebben.

Bedankt voor de snelle reacties.
Op mijn voeding staat Atx netzteil sp 5500 :S
Ik ben nogal nieuw hierin het lijkt mij ook geen a merk...

Laatst bewerkt:
Netzteil is Duits voor voeding

Dat wist ik, bedankt. Toevallig vandaag nog duitse woordjes geleerd.

Ontopic: Kun je een foto maken van je voeding? Of letterlijk alles over schrijven wat er op staat? Er moet toch iets van een merk opstaan.

EDIT: Met de info die je gaf heb ik dit gevonden: http://www.zoekertjes.net/computers...-atx-voeding-powersupply-stille-6pin-247.html
Als ik op de foto kijk zie ik daar ms-tech staan. Ik raad zeer aan nieuwe voeding te kopen voordat je de videokaart doet.

Laatst bewerkt:
hier het overgeschreven:
ATX netzteil sp-5500w
s/n: S281011131111
AC output : 203 Vac 5a
hieronder een groot schema met voltage niet belangrijk denk ik.
daar onder staat achtung en warning met info over hoge voltages.

Echt nergens is een merk te bekennen is hier geen detecting software voor?

Zie mijn vorige bericht. En nee, jammer genoeg niet omdat er tot een enkele uitzondering toe helemaal geen voeding is waar ook maar iets van een regelings-chip is.

dan wordt het een nieuwe voeding kopen :(

Heel erg bedankt voor het zoeken!

Ik ga denk voor een 700-800 watt ga, dan gaat hij nog een paar jaartjes mee.
Ik gooi deze topic op opgelost nogmaals bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan