Videokaart advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Typhoonnl

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Ik ben een computer zelf in elkaar aant bouwen en ben nu bezig voor een videokaart alleen ben k er nog niet uit welke..
op dit moment heb k in me computer: AMD athlon 4600+ dualcore,coolermaster cpu cooling(neon :love:),2gb ram (800 mhz) en een ASRock am2nf3-vsta moederboard. mijn ogen zijn gericht op de geforce 8600 gts 512 mb... goeie keus? of liever toch ati radeon?

Ik ben een computer zelf in elkaar aant bouwen en ben nu bezig voor een videokaart alleen ben k er nog niet uit welke..
op dit moment heb k in me computer: AMD athlon 4600+ dualcore,coolermaster cpu cooling(neon :love:),2gb ram (800 mhz) en een ASRock am2nf3-vsta moederboard. mijn ogen zijn gericht op de geforce 8600 gts 512 mb... goeie keus? of liever toch ati radeon?

Wat wil je met je pc gaan doen? :)

Nou t liefst natuurlijk beetje chille games kunnen spelen :) en ook wel een beetje een leuke kast qua inhoud.. wil max. 200 uitgeven aan een videokaart

trekt deze halo 3 ook enzo? k zie dat ie geen 512 mb is. maakt dat veel uit?

Dat weet je niet, die is namelijk nog niet uit. Ik zie net dat deze videokaart beter presteert 'overall'. alleen is deze DirectX 9 en de 8600gts DirectX 10 (wat de toekomst is qua games)

de 1950 presteerd beter als de 8600

maar let wel met de 8600 kun je dx10 draaien maar dan dien je ook vista te hebben

houd er wel rekening mee dat de asrock am2nf3-vsta wel agp8x heeft.
maar de sapphire 1950pro lijkt me de beste oplossing

jazeker wel ik heb hem zelf en ik draai met een x2 4800+ en ddr2 800mhz 2048mb en een sapphire 1950pro.

maar hij ondersteund zeker wel dualcore.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan