Beste mensen,
Sinds enkele weken geleden heb ik een nieuwe videokaart gekocht (club ati Radeon 2400 Pro).
Wanneer ik een spel start (warrock, counterstrike source) blijft het beeld na enkele ogenblikken vastzitten en valt hij uit. ongeveer 10-15 seconden later gaat hij weer en en krijg ik de foutmelding (blauw scherm met tekst): er is een fout opgetreden in het bestand: ati2dvag.dll. Ik ben daarna verplicht om de computer opnieuw op te starten...
dit gebeurd niet alleen bij het opstarten van deze spellen, maar ook wanneer ik op een webpagina snel naar beneden scroll, ook dit is niet bij alle sites (voorbeelden van sites waarbij dit gebeurd: hyves.nl, alternate.nl)
1. Ik had al bedacht dat het misschien aan de verwerkingssnelheid zou liggen en heb daarom nieuw module geheugen gekocht (kinston ValueRam 1G), maar het resultaat blijft hetzelfde.
2. ook had ik nog naar de vereisingen gekeken en bleek dat mijn voeding te weing leverde en heb ook een nieuwe voeding aangeschaft (CoolerMaster extreme power 430 W). ook dit geeft geen ander resultaat, hij blijft uitvallen.
Mijn ideëen beginnen op te raken...
jullie nog ideëen???:shocked:
Maurits