videokaart alienware m14x optimus error

Status
Niet open voor verdere reacties.

xslyte

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
Hallo,
ik heb een alienware m14x upgegrade met een NVIDIA GeForce GT555M.
alleen heb ik problemen met optimus hij hoort overteschakelen naar de NVIDIA GeForce GT555M als ik ga gamen. maar hij blijft op de HD family die standaard op het moederbord zit.
dus nu heb ik een dure laptop waar ik niet goed op kan gamen. mijn vraag is:
1. hoe kan ik het probleem oplossen?
2. kan ik een andere kaart erin stoppen zodat ik gewoon geen optimus heb?

vriendelijke groet en alvast bedankt.
Marc.

Kan je de HD graphics card niet uit schakelen zodat hij altijd op je nVidia kaart zit? Staat jouw Nvidia kaart wel gewoon weergeven bij apparaat beheer, zonder fouten?

nee ik kan de hd family niet uitzetten want dan valt mijn scherm uit omdat hij dan geen kaart heeft. ik moet hem dan via een omweg weer aanzetten.

je kan idd drivers installen bij nvidia en dan is er toch gewoon een optie als je met rechter muis knop op een app klikt dan kan je toch gewoon de grafische kiezen?

nee, hij schakelt hem gewoon terug. wat ik ook probeer ik heb hem ook al 4 keer naar en winkel die er verstand van had gebracht maar hij blijft maar terug schieten.

Tja ik wil je wel helpen
maar ik mag blijkbaar geen hulp via skype aanbieden (knop daar<<)
Maar heb je echt de goede drivers?
ook voor de hd graphics zelf?

je mag me best helpen via skype als je wil.
en ja ik heb de goede drivers en bestuuringsysteem.

onder me avatar staat een skypeknop daar kan je me toevoegen hij staat op off maar ik ben gewoon online

Zouden jullie dan de oplossing hier kunnen posten? Zodat wij er allemaal van op de hoogte zijn, en de volgende (misschien met hetzelfde probleem) ermee kunnen helpen? Bedankt.

oke het is gefixt dankzij laurensv99
dit moet je doen:
1. klik rechter muisknop op het spel (de .exe)
2. druk dan op uitvoeren met grafische processor
3. klik op standaard grafische processor wijzigen
4. zet de grafische processor op krachtige NVIDIA processor
5. klaar

En wat was het probleem?

Zouden jullie dan de oplossing hier kunnen posten? Zodat wij er allemaal van op de hoogte zijn, en de volgende (misschien met hetzelfde probleem) ermee kunnen helpen? Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan