Videokaart - Beeld blijft gewoon Wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpotlightSander

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
4
Hallo,

Als ik mijn Ati Radeon 9800 Pro 128 mb videokaart in de slot in me moederbord steek, blijft het beeld op mijn monitor wit. Ik heb dus een acer pc en als je het opstart zie je dus altijd als eerst Acer met witte achtergrond etc. Maar hij blijft daar dus hangen. Mijn Moederbord is gewoon Agp en heeft alles.. 2x 4x 8x etc. Nou heb ik een onboard videokaart "AGP-apparaat SiS 330 Mirage Integrated" van zo'n 16 mb jeej. Dus weet iemand wat ik moet doen? Misschien de onboard videokaart uitschakelen ofzow? Bios veranderen? Ik heb de driver opnieuw gedownload en geïnstalleerd maar het beeld blijft nog steeds wit. De bios heb ik ook hier en daar wat gewijzigd maar dat helpt niks. Please help me!
 
Weet je 100% zeker dat die 9800 pro helemaal goed is, heb je hem werkend gezien?
 
Ja ik weet het zeker. Hij is al gebruikt op deze computer. Ik heb alleen het moederbord vervangen.
 
Ook de extra molex stroomstekker op de videokaart aangesloten?
 
Heb je, nadat het het moederbord hebt vervangen, ook alle drivers en de cd van je moederbord geinstalleerd?
Is het nieuwe moederbord hetzelfde als je oude moederbord?
 
Ik de driver opnieuw geïnstalleerd en die van het moederbord ook. De moederbord is niet hetzelfde maar is wel gewoon Agp. dit is mijn moederbord:

Moederbordnaam ECS 661FX-M (Deluxe) / 661FX-M7 / SF2 / Abit SG-72 / Acer E61ML / AOpen s661FXm-US

En die doet het verder perfect.
 
Hoe heb je alles zonder beeld kunnen installeren??
Hoe weet je zeker dat je moederbord verder goed werkt?
Is het een nieuw of gebruikt moederbord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan