Videokaart/Beeld Probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2010
Hallo,

ik zit met een probleem ik kwam vandaag thuis en me beeldscherm deed het niet.
ik heb hem in een ander slot(?) gedaan en toen wou die wel werken.
Toen ik een spel op wou starten ( call of duty ook geprobeerd met counter strike) kwam ik er achter dat alles heel traag deed
en ik keek in console en ik zag dat ik een hele lage FPS had.
Ik ben naar apparaat beheer gegaan en ik zie dat mijn videokaart een Nvidia Geforce 7050 / Nvidia 601i is.
ik weet zeker dat ik een Nvidia 8800 gs had.
ik heb vele keren geprobeerd om in het andere slot te doen waar hij origneel in was maar hij wilt ze op beide niet pakken.
er staat op mijn beeldscherm no signal.
Herkent mijn computer me videokaart ofzo niet meer?
Hulp zou gewaardeerd zijn.

Mvg,

Kenion

Hallo,
Misschien zit je videokaart los. en dan springt die automatisch over op de onboard videokaart.
Ik weet niet of je het kan/mag maar maak hem even open en duw(niet te hard) de videokaart een beetje aan.
Heb je de PC zelf gemaakt of is hij kant en klaar?
als die kant en klaar is mag je hem volgens mijn niet openmaken??

mvg,

Hallo,
Misschien zit je videokaart los. en dan springt die automatisch over op de onboard videokaart.
Ik weet niet of je het kan/mag maar maak hem even open en duw(niet te hard) de videokaart een beetje aan.
Heb je de PC zelf gemaakt of is hij kant en klaar?
als die kant en klaar is mag je hem volgens mijn niet openmaken??

mvg,

Ik heb hem zo gekocht.
Heb gister de kast al opengemaakt en volgens mij zat hij gewoon goed vast?
Dus weet niet als het daar aan zou liggen?

Je hebt je beeldscherm nu hoogstwaarschijnlijk op de on-board videoaansluiting aangesloten, wat een GeForce 7050 is. Als hij het niet doet op de 8800 GS, kan deze kapot zijn of niet goed aangesloten op het moederbord (of de beeldschermkabel was los gegaan).
Sluit je beeldscherm dus weer aan op de 8800 GS. ;)

Je hebt je beeldscherm nu hoogstwaarschijnlijk op de on-board videoaansluiting aangesloten, wat een GeForce 7050 is. Als hij het niet doet op de 8800 GS, kan deze kapot zijn of niet goed aangesloten op het moederbord (of de beeldschermkabel was los gegaan).
Sluit je beeldscherm dus weer aan op de 8800 GS. ;)

Bedankt ik zal het proberen ik vrees dat mijn videokaart kapot is..
maarja zo ineens? wel vaag..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan