Videokaart doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi...

Garantie is in ieder geval al minimaal 12 maanden.Dus terug met die kaart...
(als het daadwerkelijk aan de kaart ligt)

Was vergeten omerbij te zegen wat er was gebeurt.
Ik probeerde de adio kabel via de achterkant erin te doen en toen ging een kabel binnen de computer en toen ging de beeld uit en er stond no dvi connected. ik maakte mij pc open en de videokaart draait gewoon door dus hij doet het gewoon maar ik heb hem bij drie beelden geprobeert en er staat alleen maar no dvi connected en ik heb hem maar een maandje..

Laatst bewerkt door een moderator:
De kabels van de koptelefoon de groene wou ik erin doen en toen ging perongelijk de rode naar binnen. Maar het raare is de videokaart draait gewoon als ik hem aan doe

nee de kabel kwam tegen de videokaart aan gewoon binnen de computer ERIN. maar dat was HEEL ZAGJES er zit amper een krasje op.

ok jah dat ziet er niet goed uit was het op de print plaat of gwn tegen de behuizing van de koeler

Ja tegen de plaat

je hebt waarschijnlijk kort sluiting gemaakt daar kan je niets meer aan doen gwn terug brengen en hopen dat ze denken dat het een fabrieks fout is

Oke maar dit is mijn eerste keer dat ik iets via internet koop hoe stuur ik de videokaart terug wat moet ik doen een mailtje stuuren zo ja waar op welke site kan ik dit doen?.
Als ik hem terug stuur wat moet er allemaal in de doos zitten alleen de videokaart met de doos of ook all de kabels cd en alles wat erin zat. Sorry ik ben een beetje gefrustreerd..

snap ik wel ik zou dat ook zijn als ik een kaart koop van 300 euro ik zoek het even op

Mijn HD4670 die 2 jaar garantie had hebben ze 4 dagen voor eind van de garantie ook terug genomen. Defecte koeler, zolang je niet kan zien of jij iets kapot gemaakt hebt is er niks aan de hand. (Was bij mij niet het geval, koeler was gewoon random kapot). Kreeg het aankoopbedrag terug, goede service daar. Dus gewoon even RMA'en.

oke maar de doos van mij videokaart is een beetje gescheurt maakt dat wat uit want ze gaan toch alleen de videokaart wisselen btw bedankt voor de links iedereen

Quote's verwijderd.Bij direct reageren is quoten niet nodig.Gebruik knop:Reageer op vraag/snel reageren.

Waarom neem je niet gewoon even contact op met Azerty en vraag je dan aan hun.

Laatst bewerkt:
EDIT : oke sorry ik ga ff bellen

OMG.. sorry verkeert knopje ik wou ff mijn bericht aanpassen...

Die kunnen je gewoonweg even beter de gehele procedure uitleggen lijkt me.Ook jij kan je verhaal even doen.:)

Succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan