videokaart drama!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

miss yetti

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
hallo,
ik heb een tijd geleden enorm goede dulp gehad. de sims deed het niet en op jullie advies heb ik nieuwe driver gedownload. de sims doet het sindsdien perfect!!!
alleen speelde ik voor die tij zonder problemen generals en genarals zero hour.
die doen het dus nu niet meer!!! mijn driver geeft een of ander stopmelding!! weet iemand hoe ik dat kan verhelpen! want ikvind het te belachlijk voor woorden dat door een update dingen het niet meer doen!!

alvast badankt!

Misschien dat na de driverupdate van je videokaart de directx roet in het eten gooit.
Run dxdiag eens of installeer directx eens opnieuw.

ummh dxdiag gerund maar hij geeft geen problemen aan. ik krijg nu wel foutmelding over directx maar ik heb het nou al 3 keer opnieuw geinstaleerd dus denk dat het aan de driver ligt ofzo!! gelukkig zag ik net een functie dat ik m'n geheugen paar dagen terug kan zetten!!

dus ik zet hem gewoon op de dag voor ik begon met klooien met de software! en dan beginnen we opnieuw!

badankt voor de info.

p.s tips zijn welkom...

nee heb ik niet! maar bij ik heb de nieuwste eraf gegooid, maar helaas werkt het nogniet! ik heb mijn pc 5 dagen terug gezet helaas geeft hij nogsteeds aan dat dicertX8.1 niet vindbaar is... terwijl hij volgens dxdiag goed werkt? ik heb alles eraf gegooid wat ik via software verwijderen en zoek kon vinden maar directx 9.0 staat er nogsteeds op

gezien ik een dell heb... heb ik via de site van delle een directc 8.1 gedownload een geinstaleert maar het werkt niet!!

daarna beide drivers opnieuw gedownload.. en steeds 1 uitgezet werkt ook niet...hij geeft steeds melding kan directx8.1 of stuurprogamma videokaart niet vinden!! terwijl ze bij alle andere games en testen het wel doen!! alleen bij command en conquer niet!!

Waarschijnlijk zit er ergens een conflict waardoor je videokaartdriver en/of je directx bestanden niet goed meer worden herkend.

Moeilijk op te lossen met de info die ik nu heb. Op dit moment geef ik een herinstallatie van windows de meeste kans.
Wat voor videokaart gebruik je?

hoi!

ik kan windows niet zomaar instaleren gezien ik een DELL heb!! er zit idd een conflict! ik probeer het met dell op te lossen! driver zijn in orde! en direct X is up to date dusssss!! ik laat het aan dell over!! p.s. IK KOOP NOOIT MEER EEN DELL!!!!!!!!!

Aan dell overlaten? Softwarematige fouten gaan neit onder de garantie vallen. En waarom kun je geen herinstallatie uitvoeren? Mis je hier iets voor o.i.d.?

Welke foutmeldingen krijg je precies, "een of andere stopmelding" en "krijg een foutmelding over DirectX" zijn een beetje te algemeen, daar kunnen we weinig mee.

Misschien al eens aan gedacht dat er een update voor de betreffende spellen nodig kan zijn? Heb je al eens op de site van de spellen fabrikant gekeken of er misschien patches beschikbaar zijn?

hoi!

ik kan windows niet zomaar instaleren gezien ik een DELL heb!! er zit idd een conflict! ik probeer het met dell op te lossen! driver zijn in orde! en direct X is up to date dusssss!! ik laat het aan dell over!! p.s. IK KOOP NOOIT MEER EEN DELL!!!!!!!!!

Je kan als het goed is restore CD's bij dell krijgen, en dan kan je alles opnieuw installeren. (wel even eerst je gegevens veiligstellen.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan