djeric
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2006
hallo.
op onderstaande link was ik bezig geweest voor het geluid terug te krijgen...
maar om nu alles in de juiste forum te plaatsen heb ik ook een vraag over de video drivers.
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...ww.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=421545"]
als je bovenstaande link een beetje gevogt hebt, heb je kunnen lezen en begrijpen welke systeem ik heb en dat alle software niet is bij geleverd bij deze pc.
nu is me vraag:
ik wil xp home edition orgineel erop zetten.
daarna zal de pc wel goed werken, maar moet ik dan de video kaart ook een driver instleren via internet????
zo, ja.... welke driver???
wantalles zit op het moederbordkaart die erin zit.
voor gegevens vraag ik even uw begrip om op bovenstaande link te kijken om welke pc en moederbord kaart het draait.
want heb daar ook een werkende geluidskaart driver geprobeert die werkt.
alleen wel voor xp professional
(heb tjdelijk hierna geen internet... ivm met opnieuw instaleren op de pc waar ik nu over praat)
tnx alvast voor de reacties.
op onderstaande link was ik bezig geweest voor het geluid terug te krijgen...
maar om nu alles in de juiste forum te plaatsen heb ik ook een vraag over de video drivers.
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...ww.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=421545"]
als je bovenstaande link een beetje gevogt hebt, heb je kunnen lezen en begrijpen welke systeem ik heb en dat alle software niet is bij geleverd bij deze pc.
nu is me vraag:
ik wil xp home edition orgineel erop zetten.
daarna zal de pc wel goed werken, maar moet ik dan de video kaart ook een driver instleren via internet????
zo, ja.... welke driver???
wantalles zit op het moederbordkaart die erin zit.
voor gegevens vraag ik even uw begrip om op bovenstaande link te kijken om welke pc en moederbord kaart het draait.
want heb daar ook een werkende geluidskaart driver geprobeert die werkt.
alleen wel voor xp professional
(heb tjdelijk hierna geen internet... ivm met opnieuw instaleren op de pc waar ik nu over praat)
tnx alvast voor de reacties.