videokaart driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
Berichten
113
hallo allemaal

Als ik een driver moet instaleren van een video kaart is het dan het beste als ik de driver van de bij geleverde cd rom instaleer of is het dan het beste als ik de driver van het internet af haal?
Van de meeste mensen hoor ik dat het het beste is dat ik de driver van het internet af haal maar dan weet ik nog niet waar ik het dan precies van af moet halen. Ik heb een asus kaart maar er staat ook ati radeon bij en ik weet dan niet of ik dan de driver van ati moet halen of die van asus. Verder heb ik ook nog zo iets gehoord van een game ondersteunende driver en dat die die prestaties op kan krikken voor games.
Ik zie door de bomen het bos niet meer :confused: kan iemand mij misschien hier wat meer over vertellen ?
 
hallo allemaal

Als ik een driver moet instaleren van een video kaart is het dan het beste als ik de driver van de bij geleverde cd rom instaleer of is het dan het beste als ik de driver van het internet af haal?
Van de meeste mensen hoor ik dat het het beste is dat ik de driver van het internet af haal maar dan weet ik nog niet waar ik het dan precies van af moet halen. Ik heb een asus kaart maar er staat ook ati radeon bij en ik weet dan niet of ik dan de driver van ati moet halen of die van asus. Verder heb ik ook nog zo iets gehoord van een game ondersteunende driver en dat die die prestaties op kan krikken voor games.
Ik zie door de bomen het bos niet meer :confused: kan iemand mij misschien hier wat meer over vertellen ?


driver van internet is up to date

welke kaart heb je?kunnen we ff link geven
het is een asus radeon

j kun hier ff kijken
http://ati.amd.com/support/driver.html

kies je os dan radeon en dan je kaart
 
ah okey ik zie het ik heb het gevonden ik heb een asus 1600pro.
Ik heb die er bij zien staan maar hoe zit het dan met een speciale game ondersteunende driver?
 
er bestaan zogenaamde omega drivers

daarvan wordt gezegd dat ze betere prestaties leveren

dat is niet altijd zo maar je zou het kunnen proberen
http://www.3dacc.net/page.php?id=3633


ps: verwijder wel eerst je oude drivers
dan herstart en dan nieuwe installeren
 
ah okey bedankt voor uitleg en tips ik ga het zeker proberen maar hoe kan ik me oude driver verwijderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan